    From: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK Multi - gdzie info dla mnie ???
    Date: Tue, 22 Jul 2003 08:50:48 +0200

    Pare pytan dotyczacych uzytkowania KK Multi,
    bo znalezc nie moge a strony multi chodza u mnie
    bardzo wolno (dodam ze z multi mam tylko KK,
    bez konta osobistego itp)

    1) Jesli po ktoryms okresie rozrachunkowym nie splacam
    calosci, to gdzie moge zobaczec wysokosc tej niesplaconej sumy ???
    Zostawilem b. mala "kontrolna" kwote i nigdzie nie udaje mi sie
    jej zobaczec. Krotko mowiac gdzie kwota od ktorej narasta oprocentowanie?

    2) Oprocentowanie KK podawane jest 27%. Co to jest za oprocentowanie,
    albo wprost: jesli zaciagnalem kredyt 5 zl to jak sa liczone tutaj odsetki,
    bo licze,
    licze i wyjsc mi nie chce to co bank naliczyl.

    Czy ja juz "nie przystaje" czy tez strony multi zrobione sa bardzo
    nieczytelnie ?

    pozdr
    MarcinP