  • 1. Data: 2008-08-18 08:32:10
    Temat: KK Mastercard PayPass w BZWBK.
    Od: Wełniany Skafander <w...@w...pl>

    Witajcie!

    czy ktoś z Was ma tę kartę? Z opisu wynika, że działa ona jak zwykła KK+ma
    opcję płatności przez PayPass. Czy są z nią problemy z dokonywaniem
    płatności w normalnych terminalach? Czy możliwe jest przeniesienie karty z
    Citi i wybranie właśnie tego Mastercarda? No i jak wygląda sprawa z
    opłatami za kolejny rok - czy BZWBK jest bardzo restrykcyjny i np. jak ktoś
    wyda kartą 8.000zł rocznie to nie zostanie zwolniony z opłaty.

    pozdrawiam

    PS. Ogólnie to chodzi mi o jakiegoś fajnego mastercard'a (ten z BZWBK mnie
    się podoba). Złożyłem jeszcze wniosek o kartę w Polbanku, ale nie odzywają
    się, a pracownik z banku u którego składałem wniosek ignoruje ode mnie
    maile :(

  • 2. Data: 2008-08-18 08:56:19
    Temat: Re: KK Mastercard PayPass w BZWBK.
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > ktoś
    > wyda kartą 8.000zł rocznie to nie zostanie zwolniony z opłaty.

    mam PayPassa z bwzbk (w obydwu wersjach) ;-D

    karta działa zupełnie normalnie, posiada tylko dodatkową opcję transakcji
    bezstykowej,
    a zwolnienie z opłaty można negocjować, jak wyrobisz min. 80% limitu to bank
    bedzie sklonny nie pobierac oplaty (przecwiczone z bzwbk)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-08-18 09:17:13
    Od: Wełniany Skafander <w...@w...pl>

    > a zwolnienie z opłaty można negocjować, jak wyrobisz min. 80% limitu to bank
    > bedzie sklonny nie pobierac oplaty (przecwiczone z bzwbk)

    Zwolnienie następuje od kwoty 12.000zł, więc nawet 80% kwoty zwolnienia to
    dużo... Jednak Citi jest bardziej "elastyczny".
    Chyba jednak się skuszę na tę kartę, najwyżej zrezygnuję z niej po
    pierwszym roku.

  • 4. Data: 2008-08-18 09:28:32
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > dużo... Jednak Citi jest bardziej "elastyczny".
    > Chyba jednak się skuszę na tę kartę, najwyżej zrezygnuję z niej po

    w Citi możesz mieć zwolnienie za obroty 200zł/m-c w bzwbk nie jest aż tak
    dobrze, ale przez pierwszy rok i tak masz kartę gratis ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-08-22 18:35:06
    Od: Wełniany Skafander <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 18 Aug 2008 11:28:32 +0200, RobertS napisał(a):

    > w Citi możesz mieć zwolnienie za obroty 200zł/m-c w bzwbk nie jest aż tak
    > dobrze, ale przez pierwszy rok i tak masz kartę gratis ;-)

    Dzięki, przeniosłem Citka do BZWBK i dostałem info, że kartę już mi
    przyznano, teraz tylko mam czekać aż będzie do odebrania w oddziale.
    Byłem nawet lekko zaskoczony podejściem pracownika banku, która zachęcała
    mnie do "kolorowania mojej syt. finansowej" :-) a druk przeznaczony do
    działu kadr (czy innej księgowości) wypełniałem sam :-)

    Trochę jednak dziwne, że po otrzymaniu karty bank w moim imieniu (pewnie
    będę musiał podpisać jakiś dodatkowy świstek) wypowie umowę o KK w Citi.

  • 6. Data: 2008-08-22 19:10:24
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wełniany Skafander" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Trochę jednak dziwne, że po otrzymaniu karty bank w moim imieniu (pewnie
    > będę musiał podpisać jakiś dodatkowy świstek) wypowie umowę o KK w Citi.

    Zaraz, czyli jednak istnieje procedura przenosinowa do BZWBK, bez badania
    zdolności krredytowej i nie dotycząca tych kart z limitami 5k "na gębę"? Bo
    żyłem w przekonaniu, że nie ma takiej procedury, ewenttualnie że są jakieś
    wybitne ograniczenia, np. konieczność dochodów z tytułu pracy najemnej.

    marekz

  • 7. Data: 2008-08-22 20:23:31
    Od: Wełniany Skafander <w...@w...pl>

> [...]
    > wybitne ograniczenia, np. konieczność dochodów z tytułu pracy najemnej.

    No ja właśnie przenosiłem limit kredytowy w wysokości 5.000zł Ale facet w
    banku mówił, że mogę wnioskowac o limit wyższy o 30% niż dotychczasowy.

    Potrzebny był wydruk z karty, historia za ostatnie 3 miesiące, albo ostatni
    wyciąg (oryginał). Decyzja była w ciągu godziny - osoba przyjmująca ode
    mnie wniosek sama do mnie zadzwoniła :)