  • 1. Data: 2008-08-16 13:34:27
    Temat: [Lukas] próbuje odzyskać depozyty po promocji 8%
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Dla wybranych klientów:
    lokaty o promocyjnym oprocentowaniu:
    * 24 miesięczną oprocentowaną na 7,2%
    * 12 miesięczną oprocentowaną na 6,4%
    * 6 miesięczną oprocentowaną na 6,0%
    Podwyższone oprocentowanie rachunku Oszczędzam - 5,1% dla kwot do 50000

    http://www.lukasbank.pl/download/Regulamin_lokaty.pd
    http://www.lukasbank.pl/download/Regulamin_oferty_dl
    a_RO.pdf

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 2. Data: 2008-08-16 17:57:28
    Temat: Re: [Lukas] próbuje odzyskać depozyty po promocji 8%
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 16 Aug 2008 15:34:27 +0200, Michał Rolka napisał(a):

    > Dla wybranych klientów:
    > lokaty o promocyjnym oprocentowaniu:
    > * 24 miesięczną oprocentowaną na 7,2%
    > * 12 miesięczną oprocentowaną na 6,4%
    > * 6 miesięczną oprocentowaną na 6,0%

    U szwagra jest to samo, u mnie lokata roczna i półroczna wyżej o 0,2 punktu
    procentowego i propozycja gratisowego Golda.

    AK

  • 3. Data: 2008-08-16 19:26:26
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    Użytkownik "Michał Rolka" <usenet@moje_nazwisko.info> napisał w wiadomości
> [...]
    > * 12 miesięczną oprocentowaną na 6,4%
    > * 6 miesięczną oprocentowaną na 6,0%
    > Podwyższone oprocentowanie rachunku Oszczędzam - 5,1% dla kwot do 50000

    Też to dostałem, ale wobec 8% na KO to taka licha ta promocja. Rozleniwili
    mnie :-)

    Ciekawa jest inna sprawa... Na KO nadal mam 4,5%, chociaż regulamin promocji
    mówi "par. 2 pkt 3 Regulaminu oferty dla RO: "Oferta obowiązuje we
    wszystkich placówkach Banku od dnia 6 sierpnia 2008 roku do odwołania".

    Zapytałem wewnętrzną pocztą i niejaka p. Iwona Marczak odpowiedziała mi:
    "podwyższone oprocentowanie będzie obowiązywało od września".

    No i teraz zachodzę w głowę... pracownik ma rację, regulamin ma rację, czy
    ja czegoś nie rozumiem? :-)

  • 4. Data: 2008-08-16 19:30:32
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > * 12 miesięczną oprocentowaną na 6,4%
    > * 6 miesięczną oprocentowaną na 6,0%
    > Podwyższone oprocentowanie rachunku Oszczędzam - 5,1% dla kwot do 50000

    A cóż to za promocyjne oprocentowanie,kiedy w Eurobanku na avista jest 6,06%
    i comiesięczna kapitalizacja odsetek , więc po co zamrażać pieniądze na pół
    roku tylko na 6% . Lukasie popraw się,wtedy może pomyślimy, aby ulokować u
    Was pieniądze.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 5. Data: 2008-08-17 16:02:27
    Od: "Wit(uś)" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > "podwyższone oprocentowanie będzie obowiązywało od września".
    >
    > No i teraz zachodzę w głowę... pracownik ma rację, regulamin ma rację, czy

    Jak zwykle głęboka ignorancja pracowników się kłania. Poczytaj regulamin.Są
    tam 3 warunki,żeby dostać to 5,5%, m.in. regularne wpływy na konto (albo na
    rachunek oszczędzam - nie pamiętam już) w kwocie chyba 1200 zł/m-c.
    Być może to niewiele im dało i rzeczywiście od września będzie w standardzie
    to 5,5% (jak chociażby w BZWBK), ale śmiem watpić.
    Pozdro.

  • 6. Data: 2008-08-17 16:18:28
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Rolka" <usenet@moje_nazwisko.info> napisał w wiadomości

    > Podwyższone oprocentowanie rachunku Oszczędzam - 5,1% dla kwot do 50000

    już widzę te tłumy oblegające oddziały, skandujące:

    "błagam, przyjmijcie ode mnie depozyt na ten wspaniały procent 5,1!"

  • 7. Data: 2008-08-17 16:59:27
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    A kto da jakies 7-8% (moze byc wiecej :P) na pol roku, gora rok.

    Kwota 300 000, mozna negocjowac?

    Gdzie byscie ulokowali 300tys na taki okres (instytuacja godna zaufania
    oczywiscie).

  • 8. Data: 2008-08-18 11:15:15
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    > Kwota 300 000, mozna negocjowac?
    >
    > Gdzie byscie ulokowali 300tys na taki okres (instytuacja godna zaufania
    > oczywiscie).

    nawet w Lukasie dostałbyś więcej niż w tabeli

  • 9. Data: 2008-08-18 16:21:51
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Auto wrote:

    > nawet w Lukasie dostałbyś więcej niż w tabeli

    czyli ide do oddzialu i negocjuje? Nigdy nie targowalem sie w banku ale kwota
    juz chyba do tego uprawnia ;)?

  • 10. Data: 2008-08-18 17:01:52
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Papkin pisze:

    > czyli ide do oddzialu i negocjuje? Nigdy nie targowalem sie w banku ale
    > kwota juz chyba do tego uprawnia ;)?

    W internetowym systemie też jest opcja lokaty negocjowanej. Ale żeby
    wynegocjować oprocentowanie, trzeba taką kwotę na koncie mieć, nie da
    się "na sucho" :(

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/