  • 1. Data: 2008-08-18 10:25:19
    Temat: Kredyt inwestycyjny dla firm - w którym banku najniższy wkład własny
    Od: Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl>

    Witam

    Kredyt miałby w 90% pokryć koszty zakupu lokalu na potrzeby firmy -
    byłoby to też główne zabezpieczenie kredytu.

    W millenium bank muszę dysponować 30% wartości kredytu.

    Proszę o podpowiedź czy i w jakich bankach - sprawa wygląda
    korzystniej.

    Z góry dziękuję za pomoc

    --
    pozdrawiam
    Łukasz Wojciechowski

  • 2. Data: 2008-08-18 11:03:25
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Łukasz Wojciechowski pisze:
> [...]
    > W millenium bank muszę dysponować 30% wartości kredytu.
    > Proszę o podpowiedź czy i w jakich bankach - sprawa wygląda
    mbank, pko bp

  • 3. Data: 2008-08-18 22:11:06
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    > mbank, pko bp

    pko bp - 20% wklad wlasny

  • 4. Data: 2008-08-19 09:41:43
    Od: Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl>

    Dziękuję za pomoc

    Znalazłem nawet konkretny produkt:
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=5/id_p
    roduct=000000000000217/podgrupa=5/section=misp

    Nie wiedziałem, że takie kredyty istnieją

    --
    pozdrawiam
    Łukasz Wojciechowski