  • 1. Data: 2008-08-16 10:32:02
    Temat: Karta kredytowa BZWBK
    Od: a...@w...pl

    witam,

    chcialem zapytac o opinie kogos ktos ma i korzysta. czy mozna
    rzeczywiscie przelewac sobie pieniadze z niej za 3zl bezproblemowo tak
    jak zapewniaja na infolinii.

    czy sa jakies wady tej karty(ukryte i nie). to bedzie moja pierwsza KK
    nie chcialbym wtopic :-)

    pozdr.
    asa

  • 2. Data: 2008-08-16 10:53:44
    Temat: Re: Karta kredytowa BZWBK
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    ich karty "z oddziału" sa kosmicznie drogie

    weź u nich kartę "co-brand"
    np. visa Newsweek lub money.pl

    jak ci nie zapomina złączyć to masz przelewy za 3 pln

    najlepiej wychodzi visa Newsweek 50 transakcji bezgotówkowych (sklep) i masz
    ze free - a udokumentowany zarobek min.50pln (pięćdziesiąt)

    UWAGA - wyłącz ubezpieczenia (we wniosku się na nie nie zgadzaj, a po 3
    miechach jak zaczną za nie kasować zadzwoń i opieprz...)

  • 3. Data: 2008-08-16 11:38:19
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > chcialem zapytac o opinie kogos ktos ma i korzysta. czy mozna
    > rzeczywiscie przelewac sobie pieniadze z niej za 3zl bezproblemowo tak
    > jak zapewniaja na infolinii.

    Tak.

    > czy sa jakies wady tej karty(ukryte i nie). to bedzie moja pierwsza KK
    > nie chcialbym wtopic :-)

    Slaby podglad (brak rozbicia blokad) i PIN.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2008-08-18 06:13:27
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > masz
    > ze free - a udokumentowany zarobek min.50pln (pięćdziesiąt)

    przelewy za 3 zł działają ;-)

    nie wszystkie ubezpieczenia można wyłączyć na etapie składania wniosku,
    jedno można dopiero po otrzymaniu karty (tylko telefonicznie),
    w pierwszym miesiącu jest gratis, ale później się płaci...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-08-18 07:14:57
    Od: k...@o...pl

    On 16 Sie, 12:53, " " <b...@W...gazeta.pl> wrote:
    > ich karty "z oddziału" sa kosmicznie drogie
    >
    > weź u nich kartę "co-brand"
    > np. visa Newsweek lub money.pl
    "co-brand" są faktycznie warte zastanowienie, ale te z oddziału nie są
    takie złe.
    Różnią się chyba tylko roczną/miesięczną opłata za użytkowanie,a z
    tych przy standardowych też łatwo się zwolnić.
    12k obrotu rocznie do zwolnienia za opłatę to nie jest bardzo
    wygórowana kwota.Trzeba tylko..nia płacić. a jesli ktoś ma jednoceśnie
    tą nową VE debetową "wydajesz i zarabiasz" to może mieć
    dylemat...którą płacić.

    > UWAGA - wyłącz ubezpieczenia (we wniosku się na nie nie zgadzaj, a po 3
    > miechach jak zaczną za nie kasować zadzwoń i opieprz...)
    nie lepiej zadzwonić przed upływem tych 3 miesięcy i wyłączyć?

  • 6. Data: 2008-08-18 08:16:09
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Karta jest OK - polecam Allegro - zbierasz punkty PayBack
    Przelewy z rachunku karty dzialaja (na konta obce - chociaz nie wiem czy
    jest to kontrolowane).

    Rzeczywiscie trzeba pamietac, ze jedno ubezpieczenie jest platne i mozna z
    niego zrezygnowac dopiero po otrzymaniu karty.

  • 7. Data: 2008-08-20 20:12:09
    Od: "portos" <p...@S...o2.pl>

    Uzytkownik "Curious" <c...@m...pl> napisal w wiadomosci
    > Karta jest OK - polecam Allegro - zbierasz punkty PayBack
    > Przelewy z rachunku karty dzialaja (na konta obce - chociaz nie wiem czy
    > jest to kontrolowane).

    chyba nie jest kontrolowane bo kiedys wpisalem jako konto obce z reki wlasny
    ROR i poszlo ... :) nie wiem czy nadal to dziala