  • 21. Data: 2021-03-22 19:09:45
    Temat: Re: KK Citi i oplaty miesieczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:s3aja4$4h0$1$P...@n...chmurka.ne
    t...

    >Szczerze to już nie pamiętam co dokładnie pisałem, ani co było.
    >Nie wiem czy to coś zmienia, ale to oni zadzwonili i chcieli wcisnąć
    >kartę.

    Chcieli wcisnac, a potem weryfikator i tak by sprawdzil, ze sie nie
    nalezy :-)

    Nietypowa na polskim rynku.
    Nie oplaca Wam sie zoo załozyc ?

    J.

  • 22. Data: 2021-03-22 20:09:04
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-03-22 o 19:09, J.F. pisze:

    > Nietypowa na polskim rynku.
    > Nie oplaca Wam sie zoo załozyc ?

    O ile się orientuję to wtedy więcej podatków zapłacimy.
    P.G.

  • 23. Data: 2021-03-22 21:11:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...

    >O ile się orientuję to wtedy więcej podatków zapłacimy.

    No tak, trzeba sp. z o.o. sp.k. - tylko wlasnie maja ukrocic.

    Ale przy dobrym kombinowaniu ... nie bedzie tych podatkow tyle samo?

    Np prezes na kontrakcie menadzerskim ?

    J.

  • 24. Data: 2021-03-23 13:53:22
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-03-22 o 21:11, J.F. pisze:

    > No tak, trzeba sp. z o.o. sp.k. - tylko wlasnie maja ukrocic.

    O sp.k to po raz pierwszy w życiu wyczytałem z pół roku, może rok temu
    tu na grupie - może to Ty napisałeś i może też do mnie.
    Wcześniej nie słyszałem tego pojęcia.

    > Ale przy dobrym kombinowaniu ... nie bedzie tych podatkow tyle samo?
    >
    > Np prezes na kontrakcie menadzerskim ?

    Jak ktoś jest prawdziwym businesmanem - prowadzi wiele firm itp. to mu
    się zapewne czas poświęcony na ogarnięcie i wdrożenie wszystkich
    formalnych możliwości zwraca (poza tym to nie on ogarnia).

    Jak dla kogoś DG to tak na prawdę w sumie tylko forma samozatrudnienia -
    to być może więcej zyska poświęcając swoje siły i czas na to co robi niż
    na optymalizowanie form prawnych.
    Oczywiście niczego nie można być pewnym, ale nie da się sprawdzić obu
    tych wariantów - bo albo robisz jedno, albo drugie.
    P.G.