eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Cit i brak SMS › KK Cit i brak SMS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: quwert <Q...@Q...PL>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK Cit i brak SMS
    Date: Mon, 13 Feb 2012 09:24:26 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 8
    Message-ID: <kb25hfv4k3mj$.stkw913vhus$.dlg@40tude.net>
    Reply-To: Q...@Q...PL
    NNTP-Posting-Host: 178-37-134-87.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1329121459 24905 178.37.134.87 (13 Feb 2012 08:24:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Feb 2012 08:24:19 +0000 (UTC)
    X-User: quwert
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:566991
    [ ukryj nagłówki ]

    Od jakiegoś czasu każda transakcja zdalna tą kartą (nawet na 2-3 zł) była
    potwierdzana kodem SMS.
    Dzisiaj na alledrodo po wpisaniu danych system zaliczył dłuższą chwilę
    wahania po czym przekierowało mnie z powrotem na stronę allegro a
    transakcja otrzymała status "rozpoczęta".
    I tu nasuwa się pytanie czy citi zrezygnowało z kodów czy może
    zmodyfikowało tak system że porównuje żądanie autoryzacji z historią i w
    zależności od tego żąda lub nie kodu SMS?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1