  • 1. Data: 2003-04-22 07:53:44
    Temat: KB24 - ktos probowal dzisiaj?
    Od: Laik <g...@b...pl.invalid>

    cos dziwnego sie dzieje (komunikaty o nie wczytaniu do konca strony, brak
    polaczenia po wpisaniu identyfikatora i pinu), nie moge sie zalogowac.
    --
    Laik

  • 2. Data: 2003-04-22 09:02:33
    Temat: Re: KB24 - ktos probowal dzisiaj?
    Od: k...@w...pl

    > cos dziwnego sie dzieje (komunikaty o nie wczytaniu do konca strony, brak
    > polaczenia po wpisaniu identyfikatora i pinu), nie moge sie zalogowac.
    > --
    > Laik

    u mnie wszystko ok, nawet chodzilo jakos ciut szybciej niz zwykle...
    a moze tylko mi sie wydawalo?;)))

    Karolina

  • 3. Data: 2003-04-22 18:37:21
    Od: "tucy" <t...@u...lublin.pl>

  • 4. Data: 2003-04-22 20:01:23
    Od: Laik <g...@b...pl>

    On Tue, 22 Apr 2003 20:37:21 +0200, tucy wrote:

    > Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    dzieki za odzew. pozniej udalo mi sie wejsc bezbolesnie.
    --
    Laik