  • 1. Data: 2003-04-21 22:00:09
    Temat: Strategia marketingowa
    Od: "Janusz" <j...@s...com.pl>

    Szukam jakiejś renomowanej firmy, która podjęłaby się opracowania dokładnej
    strategii marketingowej dla produktu w postaci wysoko wyspecjalizowanego
    software dla sektora bankowo-finansowego i dużych firm. Chodzi mi o target
    klientów, określenie szerokości rynku, ilość handlowców, wstępne
    wyliczenie spodziewanych efektów. Oczywiście w konsekwencji również
    materiały reklamowe i inne takie duperele...
    Czy w Polsce robi się takie rzeczy od podstaw i profesjonalnie ???
    Jak to długo trwa i ile kosztuje ?
    Może lepiej zatrudnić jakiegoś zdolnego marketingowca ???
    Nie stać mnie jednak na jakieś eksperymenty, to musi być strzał w 10-kę.
    Zainteresowane firmy lub osoby proszę o kontakt.
    Chętnie też podyskutuję z doświadczonymi przez takie firmy osobami.

    PS, Nie chodzi tutaj o programy podane poniżej :)
    Janusz
    Ciekawe programy:
    http://procent.skynet.com.pl
    http://pi.skynet.com.pl