  • 1. Data: 2002-06-12 14:58:31
    Temat: Jeszcze jedna refleksja na temat Citi
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Ponoc w ramach towarzystwa ubezpieczeniowego Citi banku (od niedawna w sklad
    grupy weszla firma ubezpieczeniowa) oproc ubezpieczenia (produkt
    Nationwide), beda oferowac konta. Takze nie znacie, ani dnia ani godziny,
    jak zapukaja do was z Citi i zaloza wam rachunek. Ponoc w ich planach
    (informacja z money.pl z zeszlego tygodnia) jest otworzenie miliona
    rachunkow osobistych z tego co pamietam w ciagu roku, czy jakos tak.
    Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale juz widze te kolejeczki do bankomatu, bo
    skoro zamykaja oddzial za oddzialem to gdzies ten milion trzeba bedzie
    obsluzyc i gdzies beda musilei wyjac kase.
    Sebastian

  • 2. Data: 2002-06-12 15:11:12
    Temat: Re: Jeszcze jedna refleksja na temat Citi
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Marian" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    >... i gdzies beda musilei wyjac kase.

    Darmowe bankomaty Euronetu i wlasne Citka?

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-06-12 15:26:39
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Widze, ze Citi ma prawdziego zwolennika. Zreszta sie ciesze, ze komus ich
    oferta pasuje bo to znaczy, ze jest gdzies sens ich istnienia (mam nadzieje,
    ze nie jest Pan pracownikiem banku:) A co darmowych wyplat to sporo bankow
    umozliwia darmowe pobieranie pieniedzy z bankomatu euronetu. A poza tym
    jeszcze jedna sprawa banki sa bardzo ladnie "przeszklone", tak ze z ulicy
    widac wszytsko jak na dloni (jeszce daleka droga do tego, ze szyby beda
    przyciemnione) i mozna spokojnie brac pieniadze i czekac czy nas okradna czy
    nie. Poza tym obok bankomatow wisza telefony, wprost rewelacja :) ja kiedys
    z takiego korzystalem i musialem poddac wszytskie dane i nagle zrobila sie
    kolejka do bankomatu a ja bylem na koncowce - imie paniesnkie matki, itp.
    wszyscy do okola slyszeli, glupota straszna, az sie zastanwialem czy odrazu
    nie zamknac rachunku.
    A w poscie, chodzilo swojstego rodzaju eksapnsje na rynku i zwiazane z tym
    zagrozenia a nie ile kosztuje wyjecie kasy z bankomatu, tylko jakie kolejki
    sie utworza, polecam np. bankomaty WBK w Poznaniu lub Pekao w Szczecinie
    przy Radisonie - srednio po 15 jest tam w kolejce jakies 5-9 osob.
    Sebastian

  • 4. Data: 2002-06-12 15:29:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > sie utworza, polecam np. bankomaty WBK w Poznaniu lub Pekao w Szczecinie
    > przy Radisonie - srednio po 15 jest tam w kolejce jakies 5-9 osob.
    > Sebastian

    a wtedy ja wyjmuje VE Fortisa i ide obok do jakiegos :)

  • 5. Data: 2002-06-12 15:31:56
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    (mam nadzieje,
    > ze nie jest Pan pracownikiem banku:)

    nie nie jestem ;-) a w sumie szkoda ze nie ;-)

> [...]
    > widac wszytsko jak na dloni (jeszce daleka droga do tego, ze szyby beda
    > przyciemnione) i mozna spokojnie brac pieniadze i czekac czy nas okradna

    Istnieje cos takiego jak pokoik na zapleczu - mozna poprosic ze tam sie chce
    przeliczyc (jest maszynka do liczenia) i odebrac pieniadze.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-06-12 15:33:15
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    polecam obok bankoamt ING BSK, zazwyczaj jest tam pusto, zreszta jest tam
    masa bankomatow bo takie male zaglebie bankowe:)
    Sebastian

  • 7. Data: 2002-06-12 15:38:01
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Nie to w sumie w porzadku, ze nie jestes i masz taki powiedzmy obiektywne
    spojrzenie na to wszytsko. Nie wiem jak z tym pokoikiem na zapleczu. Nie
    wiem czy jakbym bral 2000 to, tez tam moge wejsc i policzyc sobie maszynka.
    Moze jakis pracownik Citi Banku nam to wyjasni, natomiast w Citi Gold mozna
    pojsc na pieterko i wziasc sobie pieniazki u gory i nie maszybek itp. Chodzi
    mi tu o pewna filozofie wygladu oddzialu, i fakt, ze widac wszysko jak na
    wsytawie.

  • 8. Data: 2002-06-12 15:43:03
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > spojrzenie na to wszytsko. Nie wiem jak z tym pokoikiem na zapleczu. Nie
    > wiem czy jakbym bral 2000 to, tez tam moge wejsc i policzyc sobie

    Mozna

    Chodzi mi tu o pewna filozofie wygladu oddzialu, i fakt, ze widac wszysko
    jak na
    > wsytawie.

    Uroki McBankow - choc na sali w marmurku nie jest lepiej - tez moga Cie
    podgladnac. Zreszta niedawno wyslalem tez posta jak panie w BZWBK po podaniu
    imienia i nazwiska mowia glosno stan konta tak ze pol sali slyszy.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-06-12 15:44:46
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Jezeli chce Pan pracowac dla Cit to proponuje zglosic sie do ich firmy
    ubezpieczeniowej, z tego co znam zycie to beda brac wszytskich co by tylko
    latali z ich produktem

  • 10. Data: 2002-06-12 15:46:57
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Jezeli chce Pan pracowac dla Cit to proponuje zglosic sie do ich firmy
    > ubezpieczeniowej, z tego co znam zycie to beda brac wszytskich co by tylko
    > latali z ich produktem

    Takie cos mnie nie bawi ;-)

    --
    JaKi