  • 1. Data: 2002-06-12 14:16:04
    Temat: :)
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    To w grunice rzeczyz zalezy ile masz kasy i co chcesz z nia robic?
    Sebastian - Marian

  • 2. Data: 2002-06-12 14:28:49
    Temat: Re: :)
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Sebastian Marian" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To w grunice rzeczyz zalezy ile masz kasy i co chcesz z nia robic?
    > Sebastian - Marian

    Racja. Generalnie widzialem w telewizji, ze jak sie ma malo kasy, to wybiera
    sie lody Magnum.

    Marek

  • 3. Data: 2002-06-12 14:33:41
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > To w grunice rzeczyz zalezy ile masz kasy i co chcesz z nia robic?
    > Sebastian - Marian

    Sorry - a to w związku z czym ? Z wątkiem o citku ?? Nie rozumiem nic ...

  • 4. Data: 2002-06-12 14:35:14
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    s...@w...pl (Sebastian Marian) wrote in <ae7l30$3o7$1@news.tpi.pl>:

    >To w grunice rzeczyz zalezy ile masz kasy i co chcesz z nia robic?
    >Sebastian - Marian

    Marian czy Sebasitan ? A tak w ogole to o co chodzi.. ? :-)

    W.

  • 5. Data: 2002-06-12 14:42:45
    Temat: sprostowanie
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    W sumie to tyczylo wczesniejszego posta, jakiego banku nie wybierac. A co do
    Sebastian - Marian. To takie imie i nazwisko:)

  • 6. Data: 2002-06-12 14:43:46
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości

    > Racja. Generalnie widzialem w telewizji, ze jak sie ma malo kasy, to
    wybiera
    > sie lody Magnum.

    Tak - też to widziałam i uważam że głupio zrobił :-)))

  • 7. Data: 2002-06-12 14:46:38
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości

    > wybiera sie lody Magnum.
    >
    > Tak - też to widziałam i uważam że głupio zrobił :-)))

    Powinien byl pomyslec 'przed' a nie 'po'. Jak juz skonsumowal to Magnum, to
    moze zalowal.... ze nie ma przy sobie karty kredytowej.

    Marek :)