  • Data: 2002-01-06 19:12:03
    Temat: Jakie konto internetowe?
    Od: "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych!

    Szukam sensownego banku, w ktorym moglbym dokonywac operacji finansowych
    przez komuter- bez wychodzenia z domu.
    Chodzi tu o male kwoty ( do 300-400 zl zapewne), wiec nie boje sie tak o
    bezpieczenstwo.
    Jaki bank polecacie, jakie konto, slyszalem o kilku ale ciezko mi je
    porownac. Dla mnie liczy sie:

    -wygoda
    -szybkosc przelewania pieniedzy z mojego konta na cudze i szybkie
    przyjmowanie wplat na moje konto
    - no jednak w miare bezpieczne kodowanie i takie tam

    Mam "normalne" konta w PKO BP i Millenium, wiec moze sprobowac cos u tych
    bankow by ograniczyc formalnosci z zakladaniem i nie mnozyc kolejnych
    bankow? Mimo wszystko najbardziej poki co kusi mnie M-bank i Intelligo, ale
    tylko z racji tego ze sa to marki znane i w miare sprawdzone.

    Czekam na odpowiedz tu lub prywatnie.
    Dziekuje z gory i pozdrawiam z dolu:-)

    Krzysztof Kuczyk