  • 1. Data: 2002-01-06 19:12:03
    Temat: Jakie konto internetowe?
    Od: "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl>

    Witam Szanownych!

    Szukam sensownego banku, w ktorym moglbym dokonywac operacji finansowych
    przez komuter- bez wychodzenia z domu.
    Chodzi tu o male kwoty ( do 300-400 zl zapewne), wiec nie boje sie tak o
    bezpieczenstwo.
    Jaki bank polecacie, jakie konto, slyszalem o kilku ale ciezko mi je
    porownac. Dla mnie liczy sie:

    -wygoda
    -szybkosc przelewania pieniedzy z mojego konta na cudze i szybkie
    przyjmowanie wplat na moje konto
    - no jednak w miare bezpieczne kodowanie i takie tam

    Mam "normalne" konta w PKO BP i Millenium, wiec moze sprobowac cos u tych
    bankow by ograniczyc formalnosci z zakladaniem i nie mnozyc kolejnych
    bankow? Mimo wszystko najbardziej poki co kusi mnie M-bank i Intelligo, ale
    tylko z racji tego ze sa to marki znane i w miare sprawdzone.

    Czekam na odpowiedz tu lub prywatnie.
    Dziekuje z gory i pozdrawiam z dolu:-)

    Krzysztof Kuczyk

  • 2. Data: 2002-01-06 19:20:27
    Temat: Re: Jakie konto internetowe?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    ale
    > tylko z racji tego ze sa to marki znane i w miare sprawdzone.

    zostan przy mBanku.
    :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-06 19:23:17
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl> (news:a1a784$1mn0$1@pingwin.acn.pl):
    > Witam Szanownych!
    Witaj tym razem na właściwej grupie :)

    > Mam "normalne" konta w PKO BP i Millenium, wiec moze sprobowac cos u tych
    > bankow by ograniczyc formalnosci z zakladaniem

    W PKO BP nie ograniczysz, bo e-Superkonto jest zupełnie odrębne.

    > bankow? Mimo wszystko najbardziej poki co kusi mnie M-bank i Intelligo,
    ale
    > tylko z racji tego ze sa to marki znane i w miare sprawdzone.

    Daj się skusić.

  • 4. Data: 2002-01-06 19:42:51
    Od: "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl>

    Użytkownik Robert <m...@k...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1a87g$3tk$...@o...icpnet.pl...
> [...]
    > Witaj tym razem na właściwej grupie :)

    > W PKO BP nie ograniczysz, bo e-Superkonto jest zupełnie odrębne.

    dziekuje za akwizycję Panowie :-)
    A dlaczego ten m-bank taki dobry?
    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-01-06 20:06:31
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl>
    napisał w wiadomości

    > Mam "normalne" konta w PKO BP i Millenium, wiec
    moze sprobowac cos u tych
    > bankow by ograniczyc formalnosci z zakladaniem i
    nie mnozyc kolejnych
    > bankow?

    Pozostaje ci e-pko, dosyc drogie jednak 9 zł
    prowadzenie (w tym wszystkie przelewy bezpłatnie)
    + 2 zl za comieśieczny wydruk z konta. Konto
    możesz zasilac także z marmurkowego PKO

    > Mimo wszystko najbardziej poki co kusi mnie
    M-bank....

    to idź na to pokuszenie :-)

    Sark

  • 6. Data: 2002-01-06 20:09:04
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    : dziekuje za akwizycję Panowie :-)
    : A dlaczego ten m-bank taki dobry?
    : Krzysztof

    Bo darmowy /prawie/. ;)
    Amehat

  • 7. Data: 2002-01-06 21:49:52
    Od: "ES" <e...@s...net>

> [...]
    > przez komuter- bez wychodzenia z domu.
    > Chodzi tu o male kwoty ( do 300-400 zl zapewne), wiec nie boje sie tak o

    Zdecydowanie polecam Lukas e-konto pro. Chodzilo mi o te same cechy i jestem
    zadowolona.
    Ela

  • 8. Data: 2002-01-07 08:17:52
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > Mam "normalne" konta w PKO BP i Millenium, wiec moze sprobowac cos u tych
    > bankow by ograniczyc formalnosci z zakladaniem i nie mnozyc kolejnych

    Jeszcze nie uciekles z Millenium ?
    Masz duzo cierpliwosci. Jesli chcesz konto z dostepem przez siec i zalety
    "marmurka" czyli kredyty polecam LUKAS Bank eKonto.
    Tylko nie instaluj sobie IE 6.0 bo zjesz komputer przy logowaniu sie do
    swojego konta...

    AO

  • 9. Data: 2002-01-07 08:27:40
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 6 Jan 2002 20:12:03 +0100, w <a1a784$1mn0$1@pingwin.acn.pl>,
    "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl> napisał(-a):

    > Mimo wszystko najbardziej poki co kusi mnie M-bank i Intelligo, ale
    > tylko z racji tego ze sa to marki znane i w miare sprawdzone.

    Załóż sobie w obu, w końcu są za darmo.

  • 10. Data: 2002-01-07 10:00:42
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur O." <r...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:a1blk1$hbj$1@news.tpi.pl...
    > Tylko nie instaluj sobie IE 6.0 bo zjesz
    komputer przy logowaniu sie do
    > swojego konta...

    ???? mógłbyś przybliżyć temat, ja niczego złego
    nie zauważyłem.

    Sark