  • 1. Data: 2002-02-18 14:34:39
    Temat: Nie-ludzki Lukas [post negatywny]
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Hej,

    Jak powszechnie wiadomo :-), 12.02 Euronet miał małą awarię
    padło połączenie pomiędzy Euronetem a Visą.
    Akurat w tym czasie byłem zmuszony pobrać gotówkę
    z e-konta w Lukasie. Musiałem wypłacić ją u dysponenta - za
    co bank skasował 2 zl.

    Następnego dnia pocztą e-bankową złożyłem tzw. reklamację
    dotyczącą pobrania 2 zł. prowizji. I oto, co mi bank odpowiedział:

    Jak to było?
    "Tak powinno być w każdym banku"?

    to ja dziękuję

    Pete

  • 2. Data: 2002-02-18 15:59:22
    Temat: Re: Nie-ludzki Lukas [post negatywny]
    Od: <e...@p...onet.pl>

    No prosze, a taki marmurowy ING BSK (srednio tu chyba ceniony) tez ma w taryfie
    bodaj az 5 zl za wyplate z kasy, ale dwa razy jak padl bankomat w oddziale
    wyplacili mi bez zadnej prowizji ani mrugniecia okiem.

  • 3. Data: 2002-02-18 16:04:59
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Bo on jest własnośćią ING BSK, a więc odpowiada za niego a Lukas nie ma
    własnych bankomatów, a wię nie ponosi za ich działanie odpowiedzialności.

    Amehat

  • 4. Data: 2002-02-18 16:51:06
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Bo on jest własnośćią ING BSK, a więc odpowiada za niego a Lukas nie ma
    > własnych bankomatów, a wię nie ponosi za ich działanie odpowiedzialności.

    Jest w tym racja, bo wtedy mógłbyś wypłacać w każdej chwili w kasie- zawsze
    znajdzie się jakiś Euronet "out of order":-))
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-02-18 17:26:16
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jest w tym racja, bo wtedy mógłbyś wypłacać w każdej chwili w kasie-
    zawsze
    > znajdzie się jakiś Euronet "out of order":-))
    > Grzegorz

    Ale byl to "zaprzyjazniony" Euronet - w siedzibie oddzialu

    pzdr
    Pete

  • 6. Data: 2002-02-18 19:24:28
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ale byl to "zaprzyjazniony" Euronet - w siedzibie oddzialu

    W takim razie ja bym troszeczkę jeszcze powalczył :-)
    Powinni uwzględnić, ale banki tak mają- co mozna to wyrwą od kllienta :-((
    Grzegorz