  • 1. Data: 2005-03-09 17:39:06
    Temat: Jaki kredyt gotówkowy?
    Od: VigoX <v...@o...pl>

    Witam Was!!!

    Prosze o jakas rade, nakierowanie...

    Chce wziac kredyt gotowkowy/konsumpcyjny ok 5000 zl.
    Ile bankow tyle ofert a nawet wiecej. Nie znam sie zbyt na tych procentach
    i prowizjach.
    Czy moglibyscie mi poradzic gdzie w miare korzystnie taki kredyt dostane?
    Nazwa banku albo produkt konkretny?
    Bede bardzo wdzieczny.:)

    Pozdrawiam!
    Vx

  • 2. Data: 2005-03-09 18:53:46
    Temat: Re: Jaki kredyt gotówkowy?
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Nazwa banku albo produkt konkretny?
    > Bede bardzo wdzieczny.:)

    może to:
    http://www.kredyt.org.pl/raiffeisen/28/

    pozdrawiam
    @dams

    --
    PLATYNA HEYAH
    888 - 33 - 00 - 44

  • 3. Data: 2005-03-12 06:34:12
    Od: "Krzysztof" <k...@W...pl>

> [...]
    > i prowizjach.
    > Czy moglibyscie mi poradzic gdzie w miare korzystnie taki kredyt dostane?

    Witam!
    Najlepszy kredyt konsumpcyjny jest w PKO BP we frankach szwajcarskich.
    Ja brałem ostatnio taką samą kwotę i wybrałem PKO BP.