  • Data: 2002-10-16 20:36:22
    Temat: Jaki bank?
    Od: "fieldo" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chcialem otworzyc konto bankowe, ale zupelnie sie na tym nie znam i nie
    wiem gdzie sie najbardziej oplaca. Zalezy mi na: wysokim oprocentowaniu,
    mozliwosci dokonywania transakcji przez internet, PEWNOSCI, mozliwosci
    wplacania\wyplacania pieniedzy w malym miasteczku (w ktorym mieszkam -
    Krzeszowice)

    Slyszalem ze mBank jest dobry (a jesli on to eKonto czy eMax?), nie wiem
    jednak czy to prawda i czy w moim misteczku bede mogl operowac tymi
    pieniedzmi (Jak sie zzorientowac czy odzialy mBanku sa u mnie?). Prosze o
    jakas porade

    dziekuje z gory
    pozdrawiam