  • 1. Data: 2012-07-24 16:56:22
    Temat: Czy ktos ma problemy z logowaniem do Meritum???
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Konsultant twierdzi, ze konto mam nie zablokowane,
    login mam zapisany wiec napewno nie pomylilem...
    Zalogowac sie nie moge.

  • 2. Data: 2012-07-24 17:06:07
    Temat: Re: Czy ktos ma problemy z logowaniem do Meritum???
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> writes:

    > Konsultant twierdzi, ze konto mam nie zablokowane,
    > login mam zapisany wiec napewno nie pomylilem...
    > Zalogowac sie nie moge.

    SOA #1

    KJ

    The whole of life is futile unless you consider it as a sporting proposition.

  • 3. Data: 2012-07-24 17:14:02
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Nosz... Albo mnie zacmilo albo nie wiem co.
    Ide sprawdzic czy mnie bankomat pozna ;)

  • 4. Data: 2012-07-24 17:28:55
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Bankomat mnie lubi na szczescie ;)

  • 5. Data: 2012-07-24 17:30:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła napisał(a) :
    > Nosz... Albo mnie zacmilo albo nie wiem co.
    > Ide sprawdzic czy mnie bankomat pozna ;)

    Usuń ciasteczka.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2012-07-24 17:32:22
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Nic to nie da :(

    Login mam wryty w beret, ba nawet zapisany w tajemnym
    miejscu. A dziewczyna z partyline twierdzi ze jest
    niepoprawny...
    Dam sobie uciac, ze logowalem sie nim wielokrotnie...

  • 7. Data: 2012-07-24 17:58:03
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Nosz wiedzialem ze nie zwariowalem!

    Znalazlem "blekitna karte" z loginem.
    OCZYWISCIE jest dokladnie taki jak wklepuje....

    Dzwonie po raz trzeci.

  • 8. Data: 2012-07-24 18:04:31
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Rozmowa - dziewczyna lekko przerazona stwierdzila ze login
    w systemie jest inny niz na blekitnej karcie.....

    Czekam na wyjasnienie.

    Ps. Chyba niestety wiadomo co.

  • 9. Data: 2012-07-24 18:13:23
    Od: ajaj <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-24 18:04, Jakub Jewuła pisze:
    > Rozmowa - dziewczyna lekko przerazona stwierdzila ze login
    > w systemie jest inny niz na blekitnej karcie.....
    >
    > Czekam na wyjasnienie.
    >
    > Ps. Chyba niestety wiadomo co.

    ktos wyrobil nowy login do twojego konta i zwinal kase? nie zgubiles
    ostatnio dowodu osobistego?

  • 10. Data: 2012-07-24 18:16:38
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "ajaj" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ktos wyrobil nowy login do twojego konta i zwinal kase? nie zgubiles
    > ostatnio dowodu osobistego?

    Kasa jest na koncie - bankomat tak twierdzi...

    Dowod na szczescie w kieszeni