  • 1. Data: 2012-07-24 13:56:26
    Temat: Citi, aplikacja mobilna...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Dlaczego nie mam konta osobistego w Citi?
    Mam swoją kartę kredytową, mam kartę dodatkową
    do kredytowej karty matki (matka ma dodatkową
    do mojej) i mam konto oszczędnościowe oraz ROR,
    zwany rachunkiem bieżącym, ale (jak głosi mobilna
    aplikacja, gdy chcę poznać kursowanie walutowe)
    nie mam konta osobistego...

    -=-

    Smartfon to jednak doskonała zabawka. :)
    [nic dziwnego... zimna wojna zakończona,
    nie ma potrzeby mydlenia oczu przeciwników
    komunistycznych gównem gatesowym... czuję,
    że miałem pisać coś o sraniu, że w czasie
    srania też się przydaje, bo uprzyjemnia
    czas, ale chyba źle wyczuwam te czucia...]

    -=-

    Aplikacja ładuje się dłuuuuugo.
    Ale gdy już załaduje się, nie jest źle aż do czasu jej
    kończenia, kiedy to trzeba zamknąć ją brutalnie -- nie,
    nie od razu grzmotnięciem telefonu o ścianę, ale softbrutalnie...

    -=-

    Mam teraz trudne chwile... Przekroczyłem (o około 150 złotych)
    limit na Dobrym koncie a mleka prawie już nie mam... I wieszaki
    mógłbym kupić, jadąc do Supraśla -- po drodze by mi było...

    Jednak dwie szarytki są koniecznością życiową...
    Nie należy żyć rozrzutnie, trzeba racjonalizować wydatki.. ;)
    [później okaże się, że każdy na tej grupie ma po kilka
    szarytek, na które bierze miesięcznie po kilka półstówek...
    sam pracownik Mille podsunął mi ten pomysł...]

    -=-

    Jednak Rajfi jest naprawdę fajny -- niejako dzięki niemu mam smartfon. :)
    Sporo kosztował Erę/Te_Debile -- stratę klienta, jakim był mój ojciec.
    Ojciec smartfon spłacać ma mi z różnic abonamentowych -- w Erze płacił
    około 80 złotych, zaś w Playu (za zdecydowanie więcej minut) będzie
    płacił około 30 złotych... [tanio sprzedałem się -- ojciec mógłby
    płacić mi z każdego miesiąca, nie tylko do wyczerpania ceny smartfonu;
    mógłby też do wyczerpania ceny, ale mogłem wybrać droższy i lepszy
    zarazem... a pomyśleć tylko, że mógłby to być ów HUI -- Huawej U8500
    Ideos... nieco gówniany w zestawieniu z ACE Samsunga...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'