  • 1. Data: 2008-08-31 18:29:33
    Temat: zakup motocykla - kredyt.
    Od: "..::TOMI::.." <a...@i...pl>

    Witam!
    Chciałbym zakupic motocykl na firme.
    Interesuje mnie kredyt w wysokości 9000zl - 1000zl wplaty wlasnej.
    Moze ktos ostatnio korzystal z oferty jakiegos banku i moze cos polecic?
    Jaka walute wybrac?
    Dochod netto ok. 3000/msc
    Okres kredytowania 12msc.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-08-31 19:50:20
    Temat: Re: zakup motocykla - kredyt.
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    ..::TOMI::.. pisze:
> [...]
    > Interesuje mnie kredyt w wysokości 9000zl - 1000zl wplaty wlasnej.
    > Moze ktos ostatnio korzystal z oferty jakiegos banku i moze cos polecic?
    nie widzę problemu, przy takim okresie spłaty tylko pln

  • 3. Data: 2008-08-31 20:06:10
    Od: "..::TOMI::.." <a...@i...pl>

    a moze mi ktos polecic konkretny bank :)
    Mieszkam na wsi wiec do oddzialow daleko, najlepiej jakby wszystko dalo sie
    zalatwic on-line.

  • 4. Data: 2008-08-31 21:38:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> wrote in message

    > nie widzę problemu, przy takim okresie spłaty tylko pln

    obawiam sie, ze nerka nie bedzie wystarczajacym zabezpieczeniem dla banku ;)

    MK

  • 5. Data: 2008-09-01 07:54:15
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    MK pisze:
    > obawiam sie, ze nerka nie bedzie wystarczajacym zabezpieczeniem dla
    > banku ;)
    ale przewłaszczenie częściowe na motocyklu już tak.

    Jeśli chcesz szybko - Getin Bank, jeśli tanio - Multibank lub Lukas.

  • 6. Data: 2008-09-01 11:53:28
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    >a moze mi ktos polecic konkretny bank :)
    > Mieszkam na wsi wiec do oddzialow daleko, najlepiej jakby wszystko dalo
    > sie zalatwic on-line.
    to zapytaj w tym, w ktorym masz konto, tam jestes "znany" i powinienes
    dostac kredyt w koncie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-09-01 16:30:12
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Tak z ciekawości: banki spółdzielcze lub BGZ nie skredytują zakupu motocykla
    mieszkańcowi wsi?
    JaC

    -----