  • 1. Data: 2008-08-31 08:52:18
    Temat: ING - jakas promocja
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dostalem z ING jakiegos mail'a (spam, onetowy) o treści :

    Podwójny limit zadłużenia od ręki. Sprawdź!

    Tym niemniej nie wiem o co chodzi, bo wszystkie obrazki zostaly wyciete
    a dostepu do www praktycznie nie mam (iPlus via gprs), wiec moze ktos
    wie o co tutaj chodzi i na czym polega ta promocja (mam tylko jeden
    obrazek, z chodzi o konto Direct) ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-08-31 09:58:28
    Temat: Re: ING - jakas promocja
    Od: "dl" <q...@n...cy>

> [...]
    > co tutaj chodzi i na czym polega ta promocja (mam tylko jeden obrazek, z

    Zapewne o to: http://www3.ingbank.pl/u235/navi/51205, czyli konkretniej
    "limit zadłużenia w koncie dostępny przy otwarciu konta do wysokości
    2-krotności dochodów netto. Limit możesz podwyższyć po 6 miesiącach
    regularnych wpływów na konto"

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|