  • 1. Data: 2004-12-28 20:39:36
    Temat: Jak zrezygnowac z KK w BZWBK ?
    Od: Krzysztof Jach <k...@t...net.pl>

    Mam tam karte KK Visa Classic od kilku lat i chcialem, aby z data
    uplywu jej waznosci, nie zostala przedluzona. Na infolinii powiedziano
    mi, ze musze udac sie do oddzialu , pobrac stosowny formularz,
    wypelnic, wyslac ... . Wycieczka do oddzialu to klopot :). Czy nie ma
    jakiegos prostszego sposobu? Gdy rezygnowalem z KK w Citi to
    wystarczyl telefon.

    KJ

  • 2. Data: 2004-12-28 21:07:35
    Temat: Re: Jak zrezygnowac z KK w BZWBK ?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 28 Dec 2004 21:39:36 +0100, Krzysztof Jach
    <k...@t...net.pl> wrote:

> [...]
    >wypelnic, wyslac ... . Wycieczka do oddzialu to klopot :). Czy nie ma
    >jakiegos prostszego sposobu? Gdy rezygnowalem z KK w Citi to

    dziwne, że wystarczył. IMHO jednak wypowiedzenie umowy powinno mieć
    formę pisemną). Również IMHO powinno wystarczyć zwykłe pismo, którego
    pokwitowanie może być dokonane w oddziale.
    Jeśli nie chcesz jechać - to po prostu list polecony.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-12-28 22:02:13
    Od: d2 <d...@e...le>

    lepiej odzalowac biedne nozki i pojsc do banku i zlozyc stosowny papier
    i poprosic o kopie.
    zawsze to bedziemy o prowizje za wznowienie karty do przodu jak im sie
    niechcacy odnowi:)
    biorac moje doswiadczenia z bzwbk i ichnia kk to tak bym zrobil.
    3 razy mi wznawiali i 3 razy podawalem ze maja mi przyslac na adres
    mojego aktualnego zamieszkania a nie na adres ktory podawalem jak
    składalem wniosek o karte a oni i tak swoje. i karta z jednego oddzialu
    do drugiego idzie przeszlo tydzien (250 km). a najlepsze ze w jednym
    oddziale (moim aktualnym) pani mowi ze dzwonila do starego i oni mieli
    wyslac zaraz jak otrzymaja wznowiona karte ale tak jakos przez 5 dni
    karta nie doszla. w miedzy czasie co dziennie nachodzilem moj nowy
    oddzial w celu dopytania sie o status karty. i tak pewnego poniedzialka
    dowiedzialem sie ze karta trafikla do starego oddzialu i ten wysle tego
    dnia kurierem do nowego oddzialu.ale tak jakos do czwartku nie doszla
    wiec pojechalem odwiedzic stary bank w piatek i tam pani stwierdzila ze
    wyslala za pierwszym razem - tylko ze najpierw przez kilka minut szukala
    po szufladdach w oddziale w jej poszukiwaniu. wiec odwalilem 500 km
    prawie na darmo. i o dziwo w nastepny poniedzialek karta jednak byla w
    moim nowym oddziale.
    doszla w poniedzialek a nie w piatek.
    ale przy nastepnym wznowieniu/oplacie za kolejny rok bede cwanszy i
    najpierw zrezygnuje i zloze zaraz wniosek o wydanie nowej. prowizja za
    wydanie nowej jest duzo mniejsza niz za wznowienie czy tez opłata za
    używanie w danym roku.
    [d2].

  • 4. Data: 2004-12-29 07:28:01
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Tue, 28 Dec 2004 23:02:13 +0100, d2 napisał(a):

    [...]
    To jeszcze nic. Mnie moją kartę zgubili przesyłając między jednym oddziałem
    a drugim. W końcu wydali nowy plastik i ... naliczyli prowizję za duplikat
    zagubionej karty! Zagubionej przez bank. Na szczęście interwencja mailowa
    do rzecznika klienta, czy jak to tak się w BzWBK nazywa, poskutkowała w
    miarę szybko: potrącona prowizja wróciła na konto :-)

    Kamil Paszkiewicz

    "Jedzmy gówna! Przecież miliony much nie mogą nie mieć racji..."
    W. Łysiak

  • 5. Data: 2004-12-29 07:47:26
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> napisał
    w wiadomości news:1d260p9hqx25a.17mw65pzpck3$.dlg@40tude.net...

    > "Jedzmy gówna! Przecież miliony much nie mogą nie mieć racji..."
    > W. Łysiak

    Ten Łysiak to jakis gatunek muchy?
    To chyba NTG...
    ;-)