  • 1. Data: 2004-12-28 14:29:08
    Temat: Bank zagraniczny ?
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    Szukam banku zagranicznego najlepiej ze strefy niemieckojęzycznej podobnego
    w swojej ofercie do mBanku lub multiBanku ( zintegrowane z kontem fundusze
    inwestycyjne a może i także biuro maklerskie ).
    pozdrawiam
    barysza

  • 2. Data: 2004-12-29 12:35:22
    Temat: Re: Bank zagraniczny ?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "barysza"
> [...]
    > fundusze
    > inwestycyjne a może i także biuro maklerskie ).

    moze http://www.ing-diba.de/
    na niemieckojezycznych programach TV ciagle sie reklamuja
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-12-29 15:05:00
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    > moze http://www.ing-diba.de/
    > na niemieckojezycznych programach TV ciagle sie reklamuj

    Dzięki

  • 4. Data: 2004-12-30 20:48:30
    Od: Miernik <m...@f...org>

    barysza <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Szukam banku zagranicznego najlepiej ze strefy niemieckoj?zycznej podobnego
    > w swojej ofercie do mBanku lub multiBanku ( zintegrowane z kontem fundusze
    > inwestycyjne a mo?e i tak?e biuro maklerskie ).

    http://www.dab-bank.de/

    Zakładają konta obcokrajowcom bez problemu, prowadzenie nic nie
    kosztuje, mają biuro maklerskie, pokrywają jednorazowo koszty
    przeniesienia papierów z innego biura do 150 EUR.

  • 5. Data: 2004-12-30 21:44:03
    Od: "Mirek @www.dzienpo.tk" <m...@p...pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2004 20:48:30 +0000 (UTC), Miernik <m...@f...org>
    napisał:

    >http://www.dab-bank.de/
    >
    >Zakładają konta obcokrajowcom bez problemu, prowadzenie nic nie
    >kosztuje, mają biuro maklerskie, pokrywają jednorazowo koszty
    >przeniesienia papierów z innego biura do 150 EUR.

    Moglby mi ktos pomoc w zalozeniu sobie tam konta? Bo ni w zab nie znam
    niemieckiego :(

    --
    Mirek
    http://www.dzienpo.tk

  • 6. Data: 2004-12-30 21:49:54
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 30 Dec 2004 22:44:03 +0100, "Mirek @www.dzienpo.tk"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Moglby mi ktos pomoc w zalozeniu sobie tam konta? Bo ni w zab nie znam
    >niemieckiego :(

    a potem co? Będą Ci pomagać robić przelewy? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2004-12-30 22:06:05
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Zakładają konta obcokrajowcom bez problemu, prowadzenie nic nie
    > kosztuje, mają biuro maklerskie, pokrywają jednorazowo koszty
    > przeniesienia papierów z innego biura do 150 EUR.
    Hmm, ale czy to jest bank czy tlko miuro maklerskie i fundusz inwestycyjny?
    Bo nie mogę się doszukać żadncyh informacji np. o wydawanych kartach (innych
    niż MasterCard do którego trzeba mieć aktywa >6k EUR). Może dlatego, że mój
    niemiecki nie jest rewelacyjny, ale Babelfish pomaga troszeczkę ;-)
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa