  • 1. Data: 2005-08-29 09:22:20
    Temat: Jak wygląda spłata kredytu na karcie MasterCard (silver) w PKOBP
    Od: <f...@N...gazeta.pl>

    Jak wygląda spłata kredytu na karcie MasterCard (silver) w PKO BP - załóżmy,
    że okres rozliczeniowy przypada na 01 każdego miesiąca - czy teraz do tego 1
    dodaje okres grace period (22 dni chyba) i wtedy najpóźniej to spłacam, czy
    też może dostaje dla każdej transakcji z góry określoną datę spłaty??

  • 2. Data: 2005-08-29 14:35:10
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > teraz do tego 1 dodaje okres grace period (22 dni chyba) i wtedy
    > najpóźniej to spłacam, czy też może dostaje dla każdej transakcji z

    Na wyciągu masz zawsze datę do kiedy trzeba spłacić kartę.
    Ja zawsze przelew ustawiałem na dzień wcześniej, bo PKO BP księgował to z
    datą następnego dnia.