  • 1. Data: 2005-08-28 12:49:14
    Temat: BPH i przelewy odroczone
    Od: "amipio" <a...@p...onet.pl>

    Witam czy udało się komuś zrobić dzisiaj przelew odroczony w BPH??
    Tak jest już jakiś czas czy tylko dzisiaj? Może tylko ja mam problem??

    dzięki za odp.
    pozdr

  • 2. Data: 2005-08-28 13:03:43
    Temat: Re: BPH i przelewy odroczone
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2005 14:49:14 +0200, "amipio" <a...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Witam czy udało się komuś zrobić dzisiaj przelew odroczony w BPH??
    >Tak jest już jakiś czas czy tylko dzisiaj? Może tylko ja mam problem??

    Dzisiaj wpisać czy zrealizować? Co do tego drugiego, to mamy niedzielę, jakbyś
    nie zauważył.

  • 3. Data: 2005-08-28 16:49:08
    Od: "amipio" <a...@p...onet.pl>

    chciałem ustawić na realizację w niedziele nie licze:)