    From: "kolchez" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak to naprawde jest z tym BIK'iem?
    Date: Wed, 26 May 2004 12:32:46 +0200

    Witam wszystkich forumowiczow,

    Mam do was pytanko,moze ktos sie orientuje jak to naprawde jest z tym calym
    BIK'iem?Pod koniec lutego 2003r zaciagnalem kredyt na 12 miesiecy i dwie
    ostatnie raty,a wlasciwie przed ostatnia zostala splacona z okolo 40-50
    dniowym opoznieniem.Nie tlumacze sie tutaj dlaczego,bo wiadomo jest to nie
    istotne,dodam tylko,ze jestem emerytem (62 lata).W zwiazku z tym opoznieniem
    trafilem do tzw. BIK'u.Jest tam teraz jakas adnotacja na temat mojej
    terminowosci w splacaniu ostatniego kredytu.Kredyt ten jest juz
    zamkniety,jednak inoformacja o zamknieciu go trafila do BIK'u z
    poltoramiesiecznym opoznieniem,ale to juz pomijam.Pomimo tego iz kredyt jest
    juz zamkniety i splacony mam problem z wzieciem kolejnego kredytu i zaczyna to
    praktycznie graniczyc z cudem czy w ogole kiedys go dostane.
    I teraz konkretne pytanko,jaka jest szansa,ze w jakims banku dostane pozyczke
    hipoteczna dopoki istnieje na tej liscie?Przez jaki czas od zamkniecia tego
    kredytu moge na niej byc?I czy znacie banki ktore nie tak sztywno jak na
    przyklad bank BPH traktuja klientow ktorzy znajduja sie na tej liscie?Bo
    przeciez kazdemu moze sie zdazyc jedna wpadka czy dwie,ale rozni sie to
    przeciez od notorycznego zalegania z terminami czy w ogole unikaniu
    splacania.Slyszalem,ze bardzo elastyczny pod tym wzgledem jest GE Bank
    Mieszkaniowy.
    Serdecznie dziekuje za wszelka dyskusje i ewentualne odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Jerzy
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl