    From: "Arek Łach" <a...@f...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak to jest z limitem zadluzenia na KK?
    Date: Tue, 19 Feb 2002 12:24:51 +0100

    Witam.

    Przykladowa sytuacja do pytania:
    * limit na karcie 3000 PLN
    * wyciag generowany 15'tego dnia miesiaca
    * grace period 20 dni

    Zalozmy, ze w poprzednim okresie rozliczeniowym wlasciciel karty zadluzyl
    sie na 2500 PLN.
    Jaki dostepny limit bedzie mial na poczatku nowego okresu rozliczeniowego,
    zakladajac, ze poprzednie zadluzenie zamierza splacic pod koniec okresu
    "grace period"?

    500 PLN? - Tak mi powidziano na infolinii Lukas'a, choc wydawalo mi sie, ze
    powinien to byc nowy pelny limit, czyli 3000 PLN... ale moze zle wydaje mi
    sie.....

    Pozdrawiam.
    Arek