  • 1. Data: 2003-03-06 12:21:39
    Temat: Jak przelac korony do Czech?
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Witam
    Posiadam pewną kwotę, którą chciałbym przelać na konto czeskiego biura
    podróży.
    Czy ktoś wie jak to można zrobić.

    Pozdr
    Mariusz Jakimiuk

  • 2. Data: 2003-03-06 14:15:47
    Temat: Re: Jak przelac korony do Czech?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Witam
    > Posiadam pewną kwotę, którą chciałbym przelać na konto czeskiego biura
    > podróży.
    > Czy ktoś wie jak to można zrobić.
    Niech obciążą Twoją kredytówkę.

  • 3. Data: 2003-03-06 14:29:03
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:b47l56$n4v$1@pippin.warman.nask.pl...
    > Niech obciążą Twoją kredytówkę.

    Dobre rozwiązanie ale nie dla mnie
    1. dysponuję gotówką (korony)
    2. zabrakłoby mi limitu na karcie (muszę przelać ponad 100.000 KCs)

  • 4. Data: 2003-03-07 07:27:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "MariuszJ" <m...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Dobre rozwiązanie ale nie dla mnie
    > 1. dysponuję gotówką (korony)
    > 2. zabrakłoby mi limitu na karcie (muszę przelać ponad 100.000 KCs)

    Bank Przemyslowy w Lodzi prowadzi rachunki w koronach czeskich, ale tylko
    "firmowe".
    Maja czeskiego wspolwlasciciela, to pewnie dlatego.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2003-03-07 09:20:00
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Dobre rozwiązanie ale nie dla mnie
    > 1. dysponuję gotówką (korony)
    > 2. zabrakłoby mi limitu na karcie (muszę przelać ponad 100.000 KCs)
    Jeśli masz korony w gotówce, to chyba najtaniej zawieźć je osobiście do
    firmy, lub podskoczyć do jakiegoś granicznego miasta i wpłacić w banku.
    Napisz mi gdzie mieszkasz i gdzie jest odbiorca twojej gotówki to podpowiem
    jak tanio dotrzeć. Kilka lat temu sam woziłem gotówkę do Ostrawy. Na
    szczęście teraz nie muszę.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz