  • 1. Data: 2003-02-01 09:56:46
    Temat: Jak najtaniej zrobic przelew w USD za granice?
    Od: "MCPC" <m...@w...pl>

    Mam kilka dolarow i chce otworzyc konto w takim banku gdzie sa tanie
    przelewy dewizowe za granice oraz tanie konto - co mi doradzicie?

    Pzdr
    Roman

  • 2. Data: 2003-02-01 12:13:45
    Temat: Re: Jak najtaniej zrobic przelew w USD za granice?
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b1g5js$6mc$1@korweta.task.gda.pl>, MCPC wrote:
    > Mam kilka dolarow i chce otworzyc konto w takim banku gdzie sa tanie
    > przelewy dewizowe za granice oraz tanie konto - co mi doradzicie?

    Za kilka dolarow nawet nie mysl o zalozeniu konta zagranica, Oplaty sa za
    prowadzenie a transfer z Polski rowniez trocha i to bardzo kosztuje.

  • 3. Data: 2003-02-07 03:18:34
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <s...@a...home.ostrow.
    pl>, Maciej wrote:

    > Za kilka dolarow nawet nie mysl o zalozeniu konta zagranica, Oplaty sa za
    > prowadzenie

    Gdzieniegdzie nie ma.

    > a transfer z Polski rowniez trocha i to bardzo kosztuje.

    Zawsze mozna zamienic sie kasa z jakims polakiem co ma kase za granica.

    --
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl