  • 1. Data: 2005-06-17 13:11:07
    Temat: Jak moge sprzedawać na eBayu?
    Od: "jami " <j...@N...gazeta.pl>

    Tak jak w temacie. Mam już tam konto założone, a teraz chciałbym sprzedawać.
    Czy możecie mi napisać jakie formalności musze wypełnić aby stało sie to
    możliwe. Jaka jest najlepsza forma przesyłki, płatności itp.

  • 2. Data: 2005-06-17 13:15:35
    Temat: Re: Jak moge sprzedawać na eBayu?
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl>

    > Tak jak w temacie. Mam już tam konto założone, a teraz chciałbym
    > sprzedawać.
    > Czy możecie mi napisać jakie formalności musze wypełnić aby stało sie to
    > możliwe.

    A lekcje odrobiłeś???

  • 3. Data: 2005-06-17 13:15:45
    Od: "Tomasz" <d...@d...dd>

    Mr Google przyjacielem.

  • 4. Data: 2005-06-17 14:03:20
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Wszystkie informacje znajdziesz na www.ebay.com i www.google.com

    --
    In every winter there's a different cold
    In every winter I feel so old

  • 5. Data: 2005-06-17 14:09:59
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Może on z tych mniej uzdolnionych lingwistycznie - www.ebay.pl

    --
    Peet
    j...@t...pbz

  • 6. Data: 2005-06-17 14:10:12
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    http://www.ebay.pl/helpIndex

    --
    FAQ grupy dyskusyjnej _pl.biznes.banki_
    http://faq4pbb.netforia.pl/

  • 7. Data: 2005-06-17 14:22:02
    Od: zet <z...@z...pl>

    jami wrote:

    > Tak jak w temacie. Mam już tam konto założone, a teraz chciałbym sprzedawać.
    > Czy możecie mi napisać jakie formalności musze wypełnić aby stało sie to
    > możliwe. Jaka jest najlepsza forma przesyłki, płatności itp.

    mało klientów będziesz miał jeśli nie będziesz mógł przyjmować płatności w
    systemie paypal

  • 8. Data: 2005-06-17 14:44:16
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2005 16:22:02 +0200, zet napisał(a):

    > mało klientów będziesz miał jeśli nie będziesz mógł przyjmować płatności w
    > systemie paypal

    ale skoro ruszył PayPal w Polsce to może nie będzie źle....
    alt.pl.ebay twoim przyjacielem....

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 9. Data: 2005-06-17 15:15:19
    Od: zet <z...@z...pl>

    Danny wrote:

    > ale skoro ruszył PayPal w Polsce to może nie będzie źle....
    > alt.pl.ebay twoim przyjacielem....

    paypal w Polsce tylko do płacenia, nie do przyjmowania płatności

  • 10. Data: 2005-06-17 22:30:33
    Od: "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty->

    zet <z...@z...pl> napisał(a):

    > paypal w Polsce tylko do płacenia, nie do przyjmowania płatności

    Mozna odbierac platnosci, sprawdzilem tylko nie da sie wyplacic do
    POLSKIEGO banku, tylko na usa idzie.