  • 1. Data: 2002-02-26 13:05:16
    Temat: DC
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Czy wie ktos wie ile jest wydanych kart DC w Polsce (dla klientow
    indywidualnych)
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-26 13:22:05
    Temat: Re: DC
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 26, 2002 at 02:05:16PM +0100, a...@p...onet.pl wrote:

    > Czy wie ktos wie ile jest wydanych kart DC w Polsce (dla klientow
    > indywidualnych)

    A DC polska nie wie? Maja swoja strone (he, he - nieznacznie lepsza
    niz millenium - wogole _jest_). Ale podane tam sa chociaz telefony i
    emalia (dzialajaca!).

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-02-26 14:07:02
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > DC polska nie wie? Maja swoja strone (he, he - nieznacznie lepsza
    > niz millenium - wogole _jest_). Ale podane tam sa chociaz telefony i
    > emalia (dzialajaca!).

    na pewno wie i nawet odpowiada na maile, ale odpisali ze nie udzielaja takich
    informacji

  • 4. Data: 2002-02-26 14:09:18
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 26, 2002 at 03:07:02PM +0100, a...@p...onet.pl wrote:

    > na pewno wie i nawet odpowiada na maile, ale odpisali ze nie udzielaja takich
    > informacji

    No to moge spokojnie potwierdzic ze co najmniej dwie wydali ;-))))

    Ale wiecej nie powiem, bo nie mam zrodel ;-(

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-02-26 14:13:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Zapytaj w KB? Moze oni beda wiedziec?

  • 6. Data: 2002-02-26 14:43:45
    Od: <n...@n...com>

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Czy wie ktos wie ile jest wydanych kart DC w Polsce (dla klientow
    > indywidualnych)

    mozna szacowac na postawie udzialu procentowego w rynku, ale wtedy
    trzeba szukac ile jest w ogole uzytkownikow kart.

  • 7. Data: 2002-02-26 14:50:22
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 26, 2002 at 02:43:45PM +0000, n...@n...com wrote:

    > mozna szacowac na postawie udzialu procentowego w rynku, ale wtedy
    > trzeba szukac ile jest w ogole uzytkownikow kart.

    Moim zdaniem obraczone zbyt duzym bledem - wiekszosc kart to sa
    nie-polskie karty lub wydane firmowo (np. ibm).

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-02-26 14:58:32
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Moim zdaniem obraczone zbyt duzym bledem - wiekszosc kart to sa
    > nie-polskie karty lub wydane firmowo (np. ibm).

    Tez mi sie tak wydaje szczegolnie przy tej ilosci (wydaje mi sie ze nie wiecej
    niz klikaset szt)

  • 9. Data: 2002-02-26 15:01:53
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 26, 2002 at 03:58:32PM +0100, a...@p...onet.pl wrote:

    > Tez mi sie tak wydaje szczegolnie przy tej ilosci (wydaje mi sie ze nie wiecej
    > niz klikaset szt)

    Mozesz sprobowac uderzyc do Austrii, tam te karty na polske sa
    robione. Moze jakis pr Tobie odpowie? Tylko przedzieranie sie przez
    strony w jezyku Goethego nie dla mnie.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-02-27 13:08:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 27, 2002 at 02:09:46PM +0100, Anka wrote:

    Chyba komus juz sie GB zaczelo nudzic ;-)

    > chcialam zauwazyc, ze
    > a) DC ma na pewno wiecej, niz kilkaset kart.....

    Pytanie bylo dosc konkretne - polskie indywidualne.

    > b) ma przedstawicielstwo w Warszawie, wystarczy zadzwonic

    Ponoc nie chca podac ;-(

    A przedstawicielstwo widzialem, na dole wita bardzo ladny napis
    ... citibank ;-)

    --

    --w