  • 1. Data: 2006-04-11 18:07:33
    Temat: Jak byscie zrobili?
    Od: Tango <t...@W...pl>

    Witam,

    mam okolo 80 tys. w bonach skarbowych.
    Musze cos z tym zrobic bo to co tam zarabiam to tragedia.
    Rozwazam Pioniera, PKO Credit Suisse itp, rachunek inwestycyjny itp.

    Dzieki za kazda wypowiedz.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-11 20:28:50
    Temat: Re: Jak byscie zrobili?
    Od: "Wojtek A..K." <w...@r...vline.pl>

    "Tango" <t...@W...pl> wrote in message
    l...
> [...]
    > Musze cos z tym zrobic bo to co tam zarabiam to tragedia.
    > Rozwazam Pioniera, PKO Credit Suisse itp, rachunek inwestycyjny itp.

    Zaczela sie promocja akcji. Ruszyla wyprzedaz.
    Poczekac troche, moze ceny jeszcze spadna troche :-))

    http://gielda.wp.pl/POD,20,a,1,b,2,c,2,notowania.htm

  • 3. Data: 2006-04-19 12:33:18
    Od: "marek" <a...@v...pl>

    Witam.

    Najlepiej jest miec koszyk ponad 20 funduszy do wyboru. Takich jak: ARKA,
    UNIKORONA, PKO/CS, PIONIER w jednym portfelu inwestycyjnym i nie placic
    zadnych oplat wstepu do w/w funduszy.
    Mozliwosc przerzucania srodków miedzy nimi bez placenia podatku Belki.

    Pozdrawiam

    Marek

    Wiecej informacji przed podjeciem decyzji na:
    GG: 7554490
    TLEN: m...@t...pl

    Uzytkownik "Tango" <t...@W...pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2006-04-19 13:34:44
    Od: Kisia <k...@w...pl>

    marek napisał(a):

    > Najlepiej jest miec koszyk ponad 20 funduszy do wyboru. Takich jak: ARKA,
    > UNIKORONA, PKO/CS, PIONIER w jednym portfelu inwestycyjnym i nie placic
    > zadnych oplat wstepu do w/w funduszy.

    Ale wejście do programu sporo kosztuje, no i zysk przychodzi dopiero po
    10 latach.

    > Mozliwosc przerzucania srodków miedzy nimi bez placenia podatku Belki.

    Owszem, prawda.
    Aegon ma nową politykę marketingową i przeszedł na grupy dyskusyjne czy
    to Twoja własna inicjatywa?

  • 5. Data: 2006-04-19 14:49:46
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > Ale wejście do programu sporo kosztuje, no i zysk przychodzi dopiero po
    > 10 latach.

    A Ty oczywiście chciała byś aby po miesiącu mieć już przynajmniej 50%, prawda ?
    Wszyscy by tak chcieli. Ale Grobelny już nie prowadzi BKO i trzeba wybierać,
    albo rybki albo akwarium. Albo bezpiecznie za grosze, albo dużo z ryzykiem.
    Wybór należy do tego kto ma kasę.

  • 6. Data: 2006-04-20 08:04:43
    Od: Kisia <k...@w...pl>

    złodziej podatków napisał(a):

> [...]
    > albo rybki albo akwarium. Albo bezpiecznie za grosze, albo dużo z ryzykiem.

    Wielu tych co mają kasę nie chce inwestować w tego typu programy
    oszczędnościowe. A te 50% to jak dla mnie jest nierealne.