  • 1. Data: 2006-04-11 14:23:23
    Temat: kredyt mieszkaniowy ktory bank?
    Od: e...@o...pl

    najlepsza oferta jezeli chodzi o procent kredytu hipotecznego to przy
    specjalnej promocji ( zrodlo http://www.e-expert.org )
    to nawet 1,25 CHF. Jak na dzien dzisiejszy to najlepsza oferta na
    rynku. Problem tylko, czy istnieja jeszcze jakies haczyki?
    Doradca zdecydowanie poleca ten kredyt bo rzeczywiscie porzadny bank, i
    najtanszy kredyt, poza tym teraz wprowadzili dodatkowe promocje...

    Czy ktos z Was otrzymal kredyt na mieszkanie w deutsche banku ?

  • 2. Data: 2006-04-11 16:38:07
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy ktory bank?
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > najtanszy kredyt, poza tym teraz wprowadzili dodatkowe promocje...
    >
    > Czy ktos z Was otrzymal kredyt na mieszkanie w deutsche banku ?

    Chyba posrednik Cie nakrecil troche.
    Kredyt hipoteczny w DB opiera sie na LIBOR 3M. W tej chwili LIBOR 3M CHF
    wynosi 1.2675%, co oznacza ze kredyt na 1.25% CHF jest na ujemnej marzy. Nie
    wiem na jaka kwote chcesz wziac kredyt, ale liczylbym na marze min.1% w CHF,
    co daje oprocentowanie na dzis 2.2675%.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 3. Data: 2006-04-29 11:30:15
    Od: d...@e...org.uk

    Jeden kalkulator na sronie banku PKO wyliczyl ze mam zdolnosc
    kredytowa na
    50tys, natomiast drugi na stronie Dombanku wyliczyl, ze nie mam
    zdolnosci.
    To w koncu ja mam czy nie mam?
    Wiem, ze odpowiedz konkretna da mi doradca w banku do którego zreszta
    sie
    wybieram tylko dziwi mnie to, ze jeden bank tak wylicza a drugi
    inaczej...
    Czy jesli kalkulator w banku PKO wyliczy ze mam zdolnosc to czy
    konsultant bo
    glebszej analizie to potwierdzi czy moge sie spodziewac odmowy?
    Czy lepiej udac sie do doradców tego typu ?

  • 4. Data: 2006-04-29 15:59:13
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > konsultant bo
    > glebszej analizie to potwierdzi czy moge sie spodziewac odmowy?
    > Czy lepiej udac sie do doradców tego typu ?

    Kazdy bank sobie liczy po swojemu i rozrzut jest spory.