  • 1. Data: 2005-01-16 11:35:14
    Temat: Istotne czynniki w zakresie ryzyka cen
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Witam,

    Mam pytanie, dział Windykacji banku otrzymuje pismo z prośbą o udzielenie:

    - informacji o istotnych czynnikach w zakresie ryzyka cen towarów i zagrożeń
    z nim związanych, z określeniem w jakim stopniu Bank jest na nie narażony.

    Na mój skromny samczy rozumek, może tu chodzić o to, że Windykacja ma
    kontakt z klientem. A klient bezpośrednio odczuwa, zmiany cen towarów i
    usług. Czyli zwiększa się ryzyko co do ich niewypłacalności...sam nie wiem.

    Robert