  • 1. Data: 2005-03-09 20:58:38
    Temat: Inteligo - znowu pad?
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    21:55 Brak komunikacji z systemem...
    Szlag może człowieka trafić.

    Radek

  • 2. Data: 2005-03-09 21:01:18
    Temat: Re: Inteligo - znowu pad?
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-03-09 21:58, Użytkownik Radek napisał :
    > 21:55 Brak komunikacji z systemem...
    > Szlag może człowieka trafić.

    22:00 Normalnie wchodzę

  • 3. Data: 2005-03-09 21:21:21
    Od: "AJ" <a...@...fm>

    Użytkownik "Radek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > 21:55 Brak komunikacji z systemem...
    > Szlag może człowieka trafić.
    >
    > Radek

    Ja dzisiaj w południe nie mogłem dokonać transakcji bezgotówkowej - czytnik
    odrzucił kartę.
    Przed godziną nie mogłem pobrać gotówki z bankomatu a przed chwilą nie
    mogłem wykupić ubezpieczenia a jutro jade na słowację grrrrrrrrrrrr
    Jestem wk.....ony na maxa!!!!
    AJ

  • 4. Data: 2005-03-09 21:41:51
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Radek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > 21:55 Brak komunikacji z systemem...
    > Szlag może człowieka trafić.

    to jeszcze nic - ja dzisiaj próbowałem sie zalogować do Inteligo i nic , więc
    postanwiłem zapłacić klintowi z bzwbk - a bazwbk tez lezy :-)

    to dopiero pech

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-03-10 08:00:52
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Wed, 9 Mar 2005 22:41:51 +0100, "gasper" <g...@p...comp> wrote:

    >to jeszcze nic - ja dzisiaj próbowałem sie zalogować do Inteligo i nic , więc
    >postanwiłem zapłacić klintowi z bzwbk - a bazwbk tez lezy :-)

    No i okazało się w końcu, jakie banki są najlepsze.
    Bo Pekao i mBank śmigają aż miło ;-)))
    --
    - Maciej Kulawik ----------------