  • 1. Data: 2010-07-13 16:02:19
    Temat: MeritumKonto Silnie Zarabiające zmiana % poniżej 1000 zł
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Nikt jeszcze nie dostał?

    "Informujemy, że z dniem 27 lipca 2010 r. wprowadzamy zmiany w
    oprocentowaniu rachunku MeritumKonto Silnie Zarabiające dla kwot poniżej
    1.000,00 zł. Kwoty poniżej 1.000,00 zł będą oprocentowane na poziomie
    1,0% w skali roku. Oprocentowanie dla kwot 1.000,00 zł i wyższych
    pozostaje na niezmienionym poziomie, tj. 4,5% w skali roku (dla całości
    salda na rachunku)."

    Chyba znów komuś odbiła palma i pozakładał setki, jeśli nie tysiące
    półgroszowych rachunków.

  • 2. Data: 2010-07-13 18:58:37
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
> [...]
    > tj. 4,5% w skali roku (dla całości salda na rachunku)."
    >
    > Chyba znów komuś odbiła palma i pozakładał setki, jeśli nie

    Kurcze, by to szlag trafił też to właśnie zauważyłem.
    Dobrze że tylko założyłem 10 rachunków testowo.
    A w planach było tylko około 200 :)
    Ale taka różnica w oprocentowaniu to istne chamstwo z ich strony.

    --
    Damian

  • 3. Data: 2010-07-13 19:40:21
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Widać juz coś grzebią w systemie. 14 jeszcze nie ma a oni już z
    taką datą księgują :
    14.07.2010 14.07.2010 Przelew przychodzący

    No to po 27 zacznie się lawinowe zamykanie rachunków :)