  • 1. Data: 2004-10-22 17:22:24
    Temat: Inteligo = speed
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    W ciagu 6 dni od dnia zlozenia wniosku przez net ( wliczajac sobote i
    niedziele ), mam juz calkiem aktywne konto oraz calkiem aktywna karte
    VE. To mi sie podoba :)

    Jedyny minus to taki, ze kurier nie dzwonil przed przyjazdem ale akurat
    bylem w domu wiec nie ma problemu. Na dzien dzisiejszy jestem pod
    wrazeniem szybkosci dzialania. Zobaczymy jak dalej bedzie ukladala sie
    wspolpraca.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 2. Data: 2004-10-22 18:14:15
    Temat: Re: Inteligo = speed
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Mithos napisał:

> [...]
    > bylem w domu wiec nie ma problemu. Na dzien dzisiejszy jestem pod
    > wrazeniem szybkosci dzialania. Zobaczymy jak dalej bedzie ukladala sie

    Czyzby Inteligo przejelo sie skargami klientow i pogonilo kota
    Masterlinkowi? A moze zmienili firme kurierska? Z jakiej firmy byl kurier?

    Bartol

  • 3. Data: 2004-10-22 18:16:39
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Czyzby Inteligo przejelo sie skargami klientow i pogonilo kota
    > Masterlinkowi? A moze zmienili firme kurierska? Z jakiej firmy byl kurier?

    Masterlink. Co prawda spytalem pana czemu nie zadzwonil wczesniej ale
    powiedzial, ze byl w poblizu to postanowil zobaczyc czy mnie zastanie w
    domu. No i udalo sie :)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-10-23 10:42:20
    Od: "jst" <j...@W...MNIE.wp.pl>

    Jedna jaskółka nie stanowi wiosny - ja czekałem na kuriera z Masterlinka
    standardowo długo...

    jst