  • 11. Data: 2005-03-29 12:40:44
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > jak mi załatwisz żeby poczta z trąbką doręczała wszystkie wysyłane przez
    > moją firmę listy polecone priorytetowe na następny dzień to cię uściskam i
    > wręcze całkiem fajną gratyfikacje pieniężną

    Zawsze możesz wystąpić z reklamacją.

    > po drugie jak zaczynasz pisać o rezerwowaniu sporej kwoty na koszty
    > rozwiązania umowy a potem żal Ci wysłać listu ZPO to zaczyna brzmieć
    > śmiesznie

    Czas, czas, czas... dla niektórych czas to pieniądz. ZPO wraca kolejne kilka
    dni roboczych, a bank tego nie honoruje.

    > btw - koszty rozmów z linią tel inteligo też nie są kosmiczne - ale to na
    > marginesie

    Kwestia dyskusyjna.

    > tak serio - chcesz uderzyć psa, kij sie zawsze znajdzie, za chwile spadnie
    > oprocentowanie w lukasie skoczy gdzie indziej to będziesz z takim samym
    > zapałem rozwiązywał umowę z lukasem ?

    Jeśli jakiś bank da mi 300% tego co daje lukas - zmieniam natychmiast.

    > to dopiero przygotuj sie na niespodzianki - ja próbowałem już kilka razy
    > podchodzić do tematu i dałem sobie w końcu spokój :-)

    Wszystko zależy od kwot jakie trzymasz.

  • 12. Data: 2005-03-29 12:48:14
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Np. ostatniego dnia okresu wypowiedzenia. Albo na minutę przed
    > zamknięciem rachunku. Czyli _W_ okresie wypowiedzenia.

    OK, o to mi chodziło.

    > Ale po co na cokolwiek gdziekolwiek chcesz się powoływać?

    Mogłoby się nagle okazać, że nic nie dostali...

    > Naprawdę nie rozumiem w czym widzisz problem.

    Tylko w tym, iż uznałem - teraz widzę, iż błędnie - że w momencie
    dostarczenia blokują konta. Niedawno w mBanku wysyłałem umowe dot. kart. W
    momencie, gdy mogłem zamówić kartę = umowa dotarła. Innej osobie pomagałem
    zakładać konto. W momencie, gdy może robić przelewy = umowa dotarła. Na
    zasadzie analogii porównałem Inteligo go mBanku. Mój błąd, przyznaję.
    Rozbestwiłem się korzystając z lepszych produktów.

    > A Ty sądzisz, że ten ostatni przelew to darmowy będzie?

    Oczywiście nie, dlatego wolę by był jeden niż wiele. Z drugiej strony tylko
    wysokie saldo pozwala na względnie wysoki % w Inteligo.

    > Poza tym - załatwisz tyle, że się dowiesz, czy wypowiedzenie wypłynęło.
    > A o to przecież chodzi.

    Bank wtedy przerzuci winę na mnie - przecież informowali, że nie doszło. A
    tak - wolę bazować na dokumentach, które posiadam, a nie na info z linii,
    ktorego nie mogę udowodnić.

    pzdr

  • 13. Data: 2005-03-29 12:49:10
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > I otóż to. Założyłeś, tylko nie wiadomo skąd to założenie...

    Błąd, założenie z doświadczeń w kilku innych bankach, w tym u dawnego
    największego konkurenta.

  • 14. Data: 2005-03-29 12:52:27
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > No nieźle. Ktoś kto to powiesił na stronie PP powinien wylecieć z
    > roboty. Dzięki za cynk. Chyba, że faktycznie PP się _mocno_ poprawilo.

    Kiedyś jechałem expressem PKP. Jako że miał coś ok. 3h opóźnienia, więc gros
    osób na stacji udała się do kasy z reklamacją. Nie wiem jak innym, ale mnie
    uwzględnili i zapłaciłem jak za pospieszny bodaj (parę lat temu, dokładnej
    sumy nie podam, kilkadziesiąt zł różnicy). Podobne przygody miałem
    wcześniej, gdy np. wypisali miejscówkę na miejsce w wagonie, którego
    zapomnieli doczepić. Myślę, że sporo się zmienia i jeśli jest napisane, iż
    idzie w dobę, a komuś w 3, to z pewnością obniżą opłatę (inna sprawa, że nie
    wiem czy warto buty zdzierać za te 70gr różnicy w liście).

  • 15. Data: 2005-03-29 12:56:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Szymon said the following On 2005-03-29 14:48:
    [...]

> [...]
    > zakładać konto. W momencie, gdy może robić przelewy = umowa dotarła. Na

    A czy wysyłałeś dyspozycję zamknięcia konta do mBanku ?
    Bo tylko to mogłoby być uprawnionym porównaniem. Zamykałem juz wiele
    kont i postępowanie inteligo nie jest niczym nadzwyczajnym.
    I jestem pewien, że dostęp do konta byłby możliwy okresie
    wypowiedzenia równiez w mBanku.

    KJ

  • 16. Data: 2005-03-29 12:59:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Szymon napisał(a):

> [...]
    > zasadzie analogii porównałem Inteligo go mBanku. Mój błąd, przyznaję.
    > Rozbestwiłem się korzystając z lepszych produktów.

    Chwila, bo chyba troszkę Ci się wartości poodwracały.

    Jeżeli w okresie wypowiedzenia możesz się zalogować na konto to chyba
    LEPIEJ, niż kanały byłyby niepotrzebnie blokowane. Wtedy byłoby 20 razy
    więcej osób z pretensjami: dlaczego kanały są blokowane (zresztą
    dokładnie tak własnie było).

    > Oczywiście nie, dlatego wolę by był jeden niż wiele. Z drugiej strony tylko
    > wysokie saldo pozwala na względnie wysoki % w Inteligo.

    Cóż, inteligo nie jest skarbonką, tylko RORem i tak należy je traktować.

    > Bank wtedy przerzuci winę na mnie - przecież informowali, że nie doszło. A
    > tak - wolę bazować na dokumentach, które posiadam, a nie na info z linii,
    > ktorego nie mogę udowodnić.

    Mam niejasne wrażenie, że powinieneś korzystać z usług banku
    marmurowego, gdzie wszystkiego dokonuje się "na papier".

  • 17. Data: 2005-03-29 13:01:54
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > No nieźle. Ktoś kto to powiesił na stronie PP powinien wylecieć z
    > roboty. Dzięki za cynk. Chyba, że faktycznie PP się _mocno_ poprawilo.

    Z tego co mi wiadomo, to nie są to terminy gwarantowane.

  • 18. Data: 2005-03-29 13:11:18
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara said the following On 2005-03-29 15:01:

    > Z tego co mi wiadomo, to nie są to terminy gwarantowane.
    Wiem. Ale z tej strony( http://www.poczta-polska.pl/dtf_listp.htm) to
    nie wynika. A linku do regulaminu nie ma :-) (Tzn. nie otwiera się )

    KJ

  • 19. Data: 2005-03-29 13:20:12
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Mam niejasne wrażenie, że powinieneś korzystać z usług banku
    > marmurowego, gdzie wszystkiego dokonuje się "na papier".

    Możliwe, ale skoro kilka kart płatniczych udało mi się wyrobić nie
    pojawiając się w banku (w tym KK), podobnie z kontami, lokatami itp. to
    chyba nie jest ze mną tak źle :-) Niemniej - w istocie są banki, gdzie
    wszystko lepiej mieć na papierze, a co druga usługa jest kierowana "wyżej" z
    reklamacją.

  • 20. Data: 2005-03-29 13:21:47
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Standardowo po 7 dniach i 14 dniach od nadania można złożyć reklamację na
    priorytet/ekonomiczną. Odszkodowanie wynosi do ok. 100zł dla przesyłek bez
    podanej wartości.