  • 11. Data: 2003-08-12 08:30:39
    Temat: Re: Inteligo- problem z założeniem konta...
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Hinek wrote:
    > Witam!
    > Ja taki sam problem mialem z BPH PBK, ani rejestracja, ani wejscie na
    > stronie
    > banku nie sa dla mnie dostepne. Mam komunikat "zaladowanie komponentu
    > nie powiodlo sie" i tyle. Uzywam XPprof.

    Ten komponent to pewnie coś w javie.
    Zassij sobie i zainstaluj VM z Microsoftu, np. stąd:
    http://www.ddecirce.com/download/msjavx86.exe

    > Bez problemu moglem sie
    > laczyc uzywajac Win98 lub Me.

    Bo w starszych Windowsach maszyna javy jest od razu. W XP - nie.

    > Po dlugich walkach poddalem sie.

    A trzeba było zapytać tutaj :)

    > Poniewaz nie moge wrocic do starszych wersji Windows dalem sobie
    > spokoj z bankowoscia internetowa. I powrocilo mi dobre samopoczucie.

    No, jeśli Ci to odpowiada...
    Ja wolę w domu klepać w klawisze niż ganiać do oddziału.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 12. Data: 2003-08-12 17:48:11
    Od: "Hinek" <h...@a...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bha8cn$1pc7$1@foka.acn.pl...

    > Ten komponent to pewnie coś w javie.
    > Zassij sobie i zainstaluj VM z Microsoftu, np. stąd:
    > http://www.ddecirce.com/download/msjavx86.exe

    To jednak nie jest niestety przyczyna :(

    > Ja wolę w domu klepać w klawisze niż ganiać do oddziału.

    Pewnie ze tez bym wolal...
    Pozdrawiam!
    Hinek

  • 13. Data: 2003-08-13 07:49:29
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Hinek wrote:

    > To jednak nie jest niestety przyczyna :(

    Szkoda :(
    A bank nie chciał pomóc?

    > Pewnie ze tez bym wolal...

    Jedna rada: