  • 1. Data: 2002-11-09 05:47:36
    Temat: Inteligo - nowa jakość
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Nie wiem, czy zauważyliście, ale wczoraj, to jest w piątek na głównej
    stronie inteligo była informacja o rozpoczęciu promocji "Dla moich
    przyjaciół".
    Jest to analogiczna promocja, jak "Krąg Przyjaciół". Nawet regulamin w PDFie
    był na stronie [mam go, jak ktoś chce to proszę o kontakt na priv ze
    stopki].

    Troszkę się zmartwiłem, że znowu ta badziewna promocja, ale nie o to chodzi.
    Wchodzę wiecorem i po promocji ani śladu. Dzwonię do nich i usłyszałem, że
    jednak jej nie ma... Ot co... Po prostu zwinęli link i wsio OK...
    A gdzie działanie zgodne z regulaminem, iż zakończenie promocji nastąpi po 7
    dniach od ogłoszenia na stronie www? Przecież nie można tak sobie "usunąć
    promocji" i już, skoro oficjanie ogłosiło się jej rozpoczęcie, bez żadnej
    informacji...

    Jeśli do tego dodać, że zaraz po przejęciu inteligo przez PKOBP ze stron bez
    żadnej informacji zniknęły linki do "rady klientów", to ciśnie się na usta
    tylko jedno. "Witamy w PKO BP SA"...

    :-|

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2002-11-09 09:03:16
    Temat: Re: Inteligo - nowa jakość
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <aqi7jg$c2n$1@news.onet.pl>, Wojciech Nawara wrote:
> [...]
    > żadnej informacji zniknęły linki do "rady klientów", to ciśnie się na usta

    Witamy w prawiwym Polskim Banku!!
    :)

  • 3. Data: 2002-11-09 09:05:19
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bez
    > żadnej informacji zniknęły linki do "rady klientów", to ciśnie się na usta

    Jak ja do nich zadzwonilem, zeby przeslali mi linki do formularzy to
    powiedziano mi, ze z przyczyn technicznych teraz nie ma takiej mozliwosci,
    ale za 2-3 dni napewno dostane linki. Z tego wynika, ze nie zrezygnowali z
    promocji tylko przesuneli ja w czasie o kilka dni.

    Pozdr. Michał

  • 4. Data: 2002-11-09 14:53:26
    Temat: Re: Inteligo - nowa jakoś
    Od: "corner" <c...@i...pl>

> [...]
    bez
    > żadnej informacji zniknęły linki do "rady klientów", to ciśnie się na usta

    Jeśli chodzi o Radę Klientów, to wg linki skończyła się jej roczna kadencja
    (czy to tylko straszliwy zbieg okoliczności, że w tym momencie Inteligo
    znalazło się w PKO BP?). Niestety nie przewiduje się ponownego zawiązania
    Rady. Co za pech... Poza tym na takie informacje czekałem 10 minut i
    słuchałem muzyczki.

  • 5. Data: 2002-11-09 17:25:01
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

> [...]
    > znalazło się w PKO BP?). Niestety nie przewiduje się ponownego zawiązania
    > Rady. Co za pech... Poza tym na takie informacje czekałem 10 minut i

    ciesz sie ze to nie mbank - tam bys jeszcze za to płacił :-)