  • 1. Data: 2002-11-09 01:13:03
    Temat: Jak najtaniej wyslac pieniadze do Kanady?
    Od: "Wojtek.W" <w...@i...pl>

    Mam takie uprzejme pytanie.
    W jaki spsob mozna wogole wyslac pieniadze do Kanady.
    Jak dlugo ida pieniadze i jak duze sa prowizje od transakcji.
    Prosze pomozcie, gdyz musze wyslac rodzinie pieniadze.
    Jaki najtanszy spsosob na wysylke
    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-11-09 06:00:51
    Temat: Re: Jak najtaniej wyslac pieniadze do Kanady?
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Wojtek.W" <w...@i...pl> napisał w wiadomości news:aqhnd0>
> [...]
    > Jak dlugo ida pieniadze i jak duze sa prowizje od transakcji.
    > Prosze pomozcie, gdyz musze wyslac rodzinie pieniadze.

    jesli rodzinie to wyslij im nieaktywna karte patnicza, a po potwierdzeniu
    otrzymania ja uaktywnij, taniej sie nie da :-)