  • 11. Data: 2003-09-01 07:43:38
    Temat: Re: Inteligo i Ebay - czy komuś się udało pożenić??
    Od: "kitor" <k...@n...pl>

    > Czy komuś z was udało się zapłacić tą kartą za cokolwiek na Ebay-u lub
    Ebay-owi?

    Moja działa.

    > Jakie rozwiązania polecacie dla sprzedawcy Ebay z Polski??

    ciężka sprawa można próbować :
    http://www.allpay.pl/ , www.bidpay.com , www.moneybookers.com

    przy mniejszych sumach "nieśmiertelny" list polecony lub wartościowy....

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2004-01-05 11:06:37
    Od: "BODO" <b...@p...onet.pl>

    Witajcie w Nowym Roku,

    Piszecie ze chwycilo Wam karte Inteligo - tutaj pytanie - jakie oplaty
    dodatkowe ponosi sie przy przelewach na konto ebayowe ??
    Czy sa takowe ?? - a jesli to w jakiej wysokosci ???

    Pzdr
    BODO

  • 13. Data: 2004-01-05 11:15:54
    Od: "Betinho" <p...@w...pl>

    Użytkownik "BODO" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie w Nowym Roku,
    >
    > Piszecie ze chwycilo Wam karte Inteligo - tutaj pytanie - jakie oplaty
    > dodatkowe ponosi sie przy przelewach na konto ebayowe ??
    > Czy sa takowe ?? - a jesli to w jakiej wysokosci ???

    ja mam ekarte mbanku i albo sa bardzo male albo nie ma wcale, ja nic nie
    widzialem zeby wiecej mi pobieralo