  • 1. Data: 2002-03-05 09:30:55
    Temat: zamkniecie konta LUKAS
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    czy zamykajac konto w Lukasie bede placil za zatrzezenie karty skoro tego
    nie robie? wysalem im po prostu pismo z prosba o zamkniecie.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-03-05 09:56:42
    Temat: Re: zamkniecie konta LUKAS
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > czy zamykajac konto w Lukasie bede placil za zatrzezenie karty skoro tego
    > nie robie? wysalem im po prostu pismo z prosba o zamkniecie.

    A przeczytaj regulamin.
    W przypadku kredytowki Lukasa, jest wlasnie tak fajnie skonstruowany
    regulamin, ze przy zamykaniu konta ( z winy klienta, nie banku) Lukas
    zastrzega karte.
    Sadze, ze polowa posiadaczy kredytowek Lukasa o tym nie wie.

    W przypadku karty do konta - nie wiem. Poczytaj.

    Michal

  • 3. Data: 2002-03-05 10:27:22
    Od: "Piotr Chojnowski" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    : czy zamykajac konto w Lukasie bede placil za zatrzezenie karty skoro tego
    : nie robie? wysalem im po prostu pismo z prosba o zamkniecie.
    :
    : --
    : JaKi
    :
    Przy zamykaniu konta nie placi sie za zastrzezenie VE.

    {Pozdrawiam
    Piotrek

  • 4. Data: 2002-03-05 11:10:21
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > zastrzega karte.
    > Sadze, ze polowa posiadaczy kredytowek Lukasa o tym nie wie.

    Co Ty powiesz?- Wg toip mamy:
    Zastrzeżenie karty, z której Użytkownik zrezygnował w okresie jej ważności,
    jeżeli nie zwrócił karty do LUKAS Banku
    25,00 PLN +12,50 PLNza każdy miesiąc do końca okresu ważności karty.
    Ja to rozumiem, że jeśli nie zwracam karty, to płacę a jesli zwracam, to nie
    :-))
    Ale zadzwonię i się dowiem :-))
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-03-05 19:34:18
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    > :
    > Przy zamykaniu konta nie placi sie za zastrzezenie VE.

    wczytalem sie w regulamin - wg tego co pisza powinienem zaplacic 25 zl albo
    odesac im karte. Ale szkoda mi jej bo mam wyembosowane "Jarus" zamiast
    imienia i nazwiska ;-)

    no zobaczymy - najwyzej machna mi te 25 zl

    --
    JaKi