  • 1. Data: 2004-06-02 05:01:26
    Temat: Inteligo, ale merytorycznie...
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Witam serdecznie!
    Jestem "przesiadkowiczem" z e-PKO. Ile radzicie (od)czekac, aby kolejka u
    drzwi Inteligo nieco stopniala? Czy jest jakis termin, w ktorym musze sie
    przywitac?
    Pozdrawiam!
    PL

  • 2. Data: 2004-06-02 06:08:07
    Temat: Re: Inteligo, ale merytorycznie...
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > Witam serdecznie!
    > Jestem "przesiadkowiczem" z e-PKO. Ile radzicie (od)czekac, aby kolejka u
    > drzwi Inteligo nieco stopniala?

    W tej chwili wydaje się działać dość sprawnie. Nie wiem jak wygląda
    aktywacja kart ale reszta serwisu powinna Ci funkcjonować przyzwoicie.

    > Czy jest jakis termin, w ktorym musze sie przywitac?

    Realnie warto to zrobić nie później niż do końca lipca (potem zniknie
    możliwość zalogowania się z tokenem bez karty kodow i choć możliwość
    samego aktywowania jeszcze jakiś czas będzie, to lepiej mieć sprawę z
    głowy wcześniej).