  • 1. Data: 2004-06-01 23:12:44
    Temat: Aj jaj jaj... :(
    Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>

    INTELIGO swiruje, mBank ma kiepska sytuacje jezeli chodzi o placowki wplat
    kasy na konto... VW Bank tez widze tez cienko stoi... Wiec co ? Konto ktore
    ma olbrzymia ilosc placowek jak i darmowy dostep do bankomatu itd... ?

    Oby INTELIGO w ramach przeprosin pokazalo ze jest jednak Szwajcarskim
    bankiem... ;)

    --
    Miłosz
    * www.dj.milosz.prv.pl * www.milosz.spec.pl *

  • 2. Data: 2004-06-01 23:20:06
    Temat: Re: Aj jaj jaj... :(
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    www.skarpeta.pl

  • 3. Data: 2004-06-01 23:21:21
    Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>

    www.pocalujmniewdupe.pl

  • 4. Data: 2004-06-01 23:38:24
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    ..:: Miłosz ::.. wrote:

    > www.pocalujmniewdupe.pl

    Też dobry bank

  • 5. Data: 2004-06-01 23:41:43
    Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>

    Użytkownik "poilkj" napisał w wiadomości

    > Też dobry bank

    Przynajmniej nie wali klijentow po rogach... A ! I nie ma takich pracownikow
    jak "poilkj" ktorzy sprzataja biurka w Inteligo...

  • 6. Data: 2004-06-01 23:44:02
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    http://www.yodelbank.com/

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 7. Data: 2004-06-02 00:04:07
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    ..:: Miłosz ::.. wrote:

    > Przynajmniej nie wali klijentow po rogach... A ! I nie ma takich pracownikow
    > jak "poilkj" ktorzy sprzataja biurka w Inteligo...

    Składałem podanie o pracę jako sprzątacz komputerów, ale mnie nie
    przyjęli. Powiedzieli, że nie potrzeba.

  • 8. Data: 2004-06-02 00:07:55
    Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>

    Użytkownik "poilkj" napisał w wiadomości

    > Składałem podanie o pracę jako sprzątacz komputerów, ale mnie nie
    > przyjęli. Powiedzieli, że nie potrzeba.

    Daj znac na PRV, mam cos dla Ciebie...

    EOT