  • 1. Data: 2004-08-23 13:59:46
    Temat: [Inteligo] Oczekiwanie na kuriera??
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam
    Postanowilem zalozyc konto na inteligo.
    Wypelnilem wniosek nastepnie zadzwonil do mnie gosc w celu weryfikacji
    danych i kazal czekac na kuriera.
    Bylo to ponad tydzien temu.
    Ile sie czeka na takiego kuriera??

    W mBanku jak zakladalem konto nie bylo zadnego kuriera wszystko zalatwiali
    pocztą.

    Pozdrawiam

    Puszka

  • 2. Data: 2004-08-23 14:07:25
    Temat: Re: [Inteligo] Oczekiwanie na kuriera??
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > Ile sie czeka na takiego kuriera??

    Kurier Masterlinka to najgorsza rzecz jaka się mogła przytrafić Inteligo.
    Obecnie mój brat zakładał konto w Guziku i kurier odezwał się po 6 dniach,
    umówił się na spotkanie po czym nie przyjechał, nie zadzwonił - nic. Telefon do
    Guzika - tam otrzymałem info o tel. do Kuriera zadzwoniłem i umówiłem się w
    sobotę... tym razem dostałem SMSa (2h po czasie spotkania) że sorry ale się nie
    wyrobię, a że mieszka kurier 3 klatki ode mnie to przyniesie mi paczkę w
    niedzielę o 12:30... niedziela godzina 13:27 zjawia się Pani kurier i wreszcie
    mam przesyłkę aktywacyjną... straszne

    pozdr
    nod

    P.S.
    do Inteligo: Masterlink najwyraźniej nie radzi sobie z nawałem pracy (to samo
    miałem 2 lata temu gdy ja zakładałem konto), więc może by tak pomyśleć nad
    zmianą firmy kurierskiej ?

  • 3. Data: 2004-08-23 14:13:52
    Od: "plumpcio" <p...@p...onet.pl>

    Puszka wrote:
    > Wypelnilem wniosek nastepnie zadzwonil do mnie gosc w celu weryfikacji
    > danych i kazal czekac na kuriera.
    > Bylo to ponad tydzien temu.
    > Ile sie czeka na takiego kuriera??

    pierwsze konto zakladalem 3 lata temu - wowczas czekalem mniej niz tydzien.
    Jakies dwa tygodnie temu zalozylem kolejne konto w inteligo (konto wspolne),
    na kuriera czekalem tydzien (w sobote zlozylem wniosek przez net, w
    niedziele zadzwonila mila pani w celu potwierdzenia danych, a w piatek
    dostalem komplet dokumentow).

  • 4. Data: 2004-08-23 15:20:44
    Od: "AdamF" <n...@n...com>

    > Ile sie czeka na takiego kuriera??

    ja juz czekam 8 dzień : /

    AdamF

  • 5. Data: 2004-08-23 16:23:12
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Ile sie czeka na takiego kuriera??

    do mnie przyjechal w 10 dzien roboczy od wypelnienia formularza przez net
    (czyli wyrobil sie w terminie :).
    miasto - Bialystok

  • 6. Data: 2004-08-23 18:12:49
    Od: Rafal <r...@g...pl>

    witam

    ja zakladalem konto niecaly miesiac temu kurier zadzwonil 8 dni po
    zlozeniu wniosku, zadzwonil o 10:00 a o 13:00 byl juz u mnie.

    pozdrawiam,
    Rafal

  • 7. Data: 2004-08-23 18:40:00
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Puszka wrote:
    > Postanowilem zalozyc konto na inteligo.
    > Wypelnilem wniosek nastepnie zadzwonil do mnie gosc w celu weryfikacji
> [...]

    problemem jest masterlink, nie radza sobie i tyle.

    jacek

  • 8. Data: 2004-08-23 18:56:43
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    " problemem jest masterlink, nie radza sobie i tyle".

    to inteligo jest od tego, aby dyscyplinowac firme kurierska. Szefostwo
    inteligo powinno wypier...lic kogo trzeba ze swojej firmy, za taka
    sytuacje. ale maja to pewnie gdzies.

    pzdr
    jst

  • 9. Data: 2004-08-23 19:20:12
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    jst napisał:
> [...]
    >
    > to inteligo jest od tego, aby dyscyplinowac firme kurierska. Szefostwo
    > inteligo powinno wypier...lic kogo trzeba ze swojej firmy, za taka

    Wyp... to chyba może Masterlink niesolidnych kurierów. Inteligo co
    najwyżej może z nimi rozwiązać umowę. A czy przypadkiem wcześniej
    przesyłek kurierskich nie obsługiwała Stolica?

    K.

  • 10. Data: 2004-08-24 12:09:27
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Krystek wrote:

    > Wyp... to chyba może Masterlink niesolidnych kurierów. Inteligo co
    > najwyżej może z nimi rozwiązać umowę. A czy przypadkiem wcześniej
    > przesyłek kurierskich nie obsługiwała Stolica?

    i tez bylo fajnie... :-(

    jacek