  • 1. Data: 2002-01-21 12:09:28
    Temat: wypukły druk wizytówek...
    Od: "B.Andersson" <t...@m...pl>

    Na tej grupie dużo eleganckich ludzi.Wiedzą Państwo w związku z ty, gdzie
    można zamówić wizytówki-druk wypukły?Robiłem to w Poznaniu,ale firma się
    rozpadła.
    Dzięki z góry
    Andersson

  • 2. Data: 2002-01-21 19:18:33
    Temat: Re: wypukły druk wizytówek...
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    ty, gdzie
    >można zamówić wizytówki-druk wypukły?Robiłem to w Poznaniu,ale

    a w Trojmiescie znacie moze taka firme, bo mnie nie udalo sie
    znalec?

  • 3. Data: 2002-01-21 20:29:55
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Piotr" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > ty, gdzie
    > firma się
    >
    > a w Trojmiescie znacie moze taka firme, bo mnie nie udalo sie
    > znalec?

    W każdej poważnej drukarni powinni to zrobić

    Kamil
    c...@h...pl

  • 4. Data: 2002-01-22 18:25:11
    Od: Łukasz Dąbrowski <w...@k...pl>

    Użytkownik "B.Andersson" <t...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Na tej grupie dużo eleganckich ludzi.Wiedzą Państwo w związku z ty, gdzie
    > można zamówić wizytówki-druk wypukły?Robiłem to w Poznaniu,ale firma się
    > rozpadła.

    We Wrocławiu reklamuje się jakaś firma, ale w formie mówionej. Musiałbym
    stać na Świdnickiej pod głośnikiem i notować, a to mi nie przyszło do głowy
    ;-))

    Pzdr,

    --

    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash