    From: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo
    Date: 7 Aug 2004 15:38:13 +0200

    Witam. Mam pytania dotyczące Inteligo.

    1)Czy wykonując przelew przez konsultanta wymagane jest podanie hasła z karty
    kodów? (w mBanku przez konsultanta nie trzeba podawać hasła jednorazowego)

    2)Jak wyglada procedura odblokowywania serwisu telefonicznego w Inteligo. czy
    istnieje coś takiego jak oddzwanianie na zdefiniowane wczesniej numery
    telefonów? (tak jak w mBanku)

    Chodzi mi o to czy złodziej może wykonać przelew przez tel. nie posiadając
    haseł.
    W mBanku raczej to nie jest możliwe bo mimo, że nie bedzie potrzebował hasła
    jednorazowego to nie odblokuje serwisu telefonicznego, no chyba ze ukradłby mi
    także telefon na który oddzwaniają.
    Jak sprawa przedstawia sie w Inteligo?
    Dziekuje za odpowiedzi.
    Łukasz
    p.s.
    chodzi oczywiscie o "zwykły" przelew, a nie zdefiniowany.