eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Inteligentna" rozmowa z Idea Bankiem. › "Inteligentna" rozmowa z Idea Bankiem.
  • Data: 2015-03-09 16:36:24
    Temat: "Inteligentna" rozmowa z Idea Bankiem.
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dziś dzwoni do mnie panienka z Idea banku:

    - Dzień dobry, nasza rozmowa jest nagrywana. Chciałam pana zweryfikować.

    - Ale w jakiej sprawie pani dzwoni, w jakiej sprawie mam się weryfikować?

    - Nie mogę panu tego powiedzieć przed weryfikacją, dopiero po pozytywnej
    weryfikacji.

    - Proszę weryfikować.

    - Pana pesel? podaję :)
    - Nazwisko panieńskie matki? podaję :)
    - Pierwsza, trzecia, siódma cyfra z kodu weryfikacyjnego? :(:( mówię,
    że nie noszę w głowie tych cyferek, więc niech mnie zweryfikuje w inny
    sposób.

    - W inny sposób nie mogę, musi pan podać te cyferki.

    - Ale cyferki mam zapisane w domu, a nie w głowie.

    - To kiedy pan będzie w domu?

    - Nie wiem, nawet nie wiem którego dnia będę w domu.

    - To musi się pan zgłosić do placówki bankowej Idea Banku.

    - Ale w jakiej sprawie mam się zgłosić?

    - Nie mogę panu tego powiedzieć bez pozytywnej weryfikacji.

    Powiedziałem panience,że się nigdzie nie wybieram, tym bardziej gdy nie
    wiem w jakiej sprawie, być może gównianej. I kazałem pani pozdrowić
    twórcę procedury, która nie pozwala powiedzieć klientowi, po co się do
    niego dzwoni.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1