eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Inteligentna" rozmowa z Idea Bankiem. › Re: "Inteligentna" rozmowa z Idea Bankiem.
  • Data: 2015-03-10 07:40:58
    Temat: Re: "Inteligentna" rozmowa z Idea Bankiem.
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > To chyba jakaś nawiedzona "praktykantka" ? z tej Idei .....
    > bo do mnie zwykle dzwoni "normalny" gostek - może tzw. opiekun ?
    >

    Pani nie mogła mnie zweryfikować, bo nie pamiętałem cyferek. Więc nie
    wiedziała czy ja to ja, mimo, że dzwoniła do mnie na mój numer telefonu.
    Jasne. Przecież telefon niekoniecznie musiał odebrać właściciel, mógł to
    być np. złodziej telefonów.
    Ale wspaniałomyślnie zaproponowała mi, że w tym momencie prześle na
    mój telefon smsa z nowym kodem i jak podam jej wskazane cyferki, to
    wtedy będzie wiedziała, że ja to ja, a nie złodziej :)
    Gdzie tu k..wa logika?

    Ale teraz domyślam się chyba o co panience chodziło. Powiadomiłem ich
    kilka dni temu mailem o zmianie dowodu. Pewnie o to kaman. Nie mogła
    powiedzieć, że chodzi o dowód? Może bym się bardziej postarał. :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1