  • 1. Data: 2015-03-09 16:36:24
    Temat: "Inteligentna" rozmowa z Idea Bankiem.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Dziś dzwoni do mnie panienka z Idea banku:

    - Dzień dobry, nasza rozmowa jest nagrywana. Chciałam pana zweryfikować.

    - Ale w jakiej sprawie pani dzwoni, w jakiej sprawie mam się weryfikować?

    - Nie mogę panu tego powiedzieć przed weryfikacją, dopiero po pozytywnej
    weryfikacji.

    - Proszę weryfikować.

    - Pana pesel? podaję :)
    - Nazwisko panieńskie matki? podaję :)
    - Pierwsza, trzecia, siódma cyfra z kodu weryfikacyjnego? :(:( mówię,
    że nie noszę w głowie tych cyferek, więc niech mnie zweryfikuje w inny
    sposób.

    - W inny sposób nie mogę, musi pan podać te cyferki.

    - Ale cyferki mam zapisane w domu, a nie w głowie.

    - To kiedy pan będzie w domu?

    - Nie wiem, nawet nie wiem którego dnia będę w domu.

    - To musi się pan zgłosić do placówki bankowej Idea Banku.

    - Ale w jakiej sprawie mam się zgłosić?

    - Nie mogę panu tego powiedzieć bez pozytywnej weryfikacji.

    Powiedziałem panience,że się nigdzie nie wybieram, tym bardziej gdy nie
    wiem w jakiej sprawie, być może gównianej. I kazałem pani pozdrowić
    twórcę procedury, która nie pozwala powiedzieć klientowi, po co się do
    niego dzwoni.

  • 2. Data: 2015-03-09 19:11:38
    Temat: Re: "Inteligentna" rozmowa z Idea Bankiem.
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

> [...]
    > wiem w jakiej sprawie, być może gównianej. I kazałem pani pozdrowić twórcę
    > procedury, która nie pozwala powiedzieć klientowi, po co się do niego

    :) A ja odniosłem całkowicie niespodziewany skuces w kontaktach
    z ideabankiem. W czasie którejś z rozmów molestacyjnych, rutynowo
    i bez nadzei poprosiłem o zaprzestanie procederu. Panienka, z mieszaniną
    oburzenia i politowania zapytała, czemu nie zgłaszałem takiej woli. Droga
    pani, ileż to razy... ale nic, ona zaznaczy w systemie i będzie git.
    Jaaaasne ;> A teraz najdziwniejsze: od jakichś 2 miesięcy mam spokój! :)

  • 3. Data: 2015-03-09 19:25:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" mdkelv$ouj$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > - Pierwsza, trzecia, siódma cyfra z kodu weryfikacyjnego? :(:(
    > mówię, że nie noszę w głowie tych cyferek, więc niech mnie

    -- Pozostałe cyfry?
    -- Podaję. ;)
    -- Login?
    -- Podaję. ;)
    -- A teraz proszę podać kod SMS, który otrzymał pan przed chwilą. ;)
    -- Nie otrzymałem...
    -- Niemożliwe!
    -- Możliwe. Poza tym -- ja nie mam konta w Klonownicy. ;)

    IMO wypytywanie o cyfry czy pesel jest przestępstwem. :)
    Chyba, że w uzasadnionych sytuacjach i poprzez wciskanie
    przycisków [na dotykowym ekranie?] nie zaś [l]wia głos. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-03-09 21:16:20
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    > -- Możliwe. Poza tym -- ja nie mam konta w Klonownicy. ;)

    Jeśli nawet nigdy nie miałeś, to może lepiej to dokładnie sprawdzić :)

  • 5. Data: 2015-03-09 23:05:30
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-03-09 o 16:36, wiatrak pisze:
> [...]
    >
    > - Nie mogę panu tego powiedzieć przed weryfikacją, dopiero po pozytywnej

    To chyba jakaś nawiedzona "praktykantka" ? z tej Idei .....
    bo do mnie zwykle dzwoni "normalny" gostek - może tzw. opiekun ?

    A weryfikuje sie dopiero jak zlecam wykonanie czynnosci (cyferkami
    telekodu)
    wczesniej rozmowa jest dość lakoniczna o przybliżonym scenariuszu :
    - czy rozmawiam z panem X
    - tak
    - za xy dni kończy się panu lokata
    - tak wiem, i co pan proponuje ?
    - x % na y miesiecy
    - to mnie niestety nie interesuje - dziekuje, miłego dnia i do uslyszenia
    OR weryfikacja & zlecenie założenia wniosku na wybraną opcje

    Pozdro

  • 6. Data: 2015-03-10 07:40:58
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > To chyba jakaś nawiedzona "praktykantka" ? z tej Idei .....
    > bo do mnie zwykle dzwoni "normalny" gostek - może tzw. opiekun ?

    Pani nie mogła mnie zweryfikować, bo nie pamiętałem cyferek. Więc nie
    wiedziała czy ja to ja, mimo, że dzwoniła do mnie na mój numer telefonu.
    Jasne. Przecież telefon niekoniecznie musiał odebrać właściciel, mógł to
    być np. złodziej telefonów.
    Ale wspaniałomyślnie zaproponowała mi, że w tym momencie prześle na
    mój telefon smsa z nowym kodem i jak podam jej wskazane cyferki, to
    wtedy będzie wiedziała, że ja to ja, a nie złodziej :)
    Gdzie tu k..wa logika?

    Ale teraz domyślam się chyba o co panience chodziło. Powiadomiłem ich
    kilka dni temu mailem o zmianie dowodu. Pewnie o to kaman. Nie mogła
    powiedzieć, że chodzi o dowód? Może bym się bardziej postarał. :)

  • 7. Data: 2015-03-10 07:46:28
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-03-09 o 16:36, wiatrak pisze:
    > Dziś dzwoni do mnie panienka z Idea banku:

    >To chyba jakaś nawiedzona "praktykantka" ? z tej Idei .....
    >bo do mnie zwykle dzwoni "normalny" gostek - może tzw. opiekun ?

    Bo do ciebie dzwonił bank, a do kolegi firma działająca na zlecenie banku.

    Oni są zmuszeni działać inaczej.

  • 8. Data: 2015-03-10 12:27:36
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-03-10 o 07:46, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

    > Bo do ciebie dzwonił bank, a do kolegi firma działająca na zlecenie banku.
    >
    > Oni są zmuszeni działać inaczej.

    Hmm ... to by było jakieś sensowne wytłumaczenie ... :)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2015-03-10 23:45:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" mdm3lt$jlf$...@n...news.atman.pl

    > Gdzie tu k..wa logika?

    W Poroninie. ;)

    Ponoć Malarz miał namalować obraz pod tytułem >>Lenin w Poroninie<<.
    Przyjął zlecenie, ale pod warunkiem niezaglądania mu ,,przez ramię''
    w trakcie malowania. Po skończeniu dzieła zleceniodawcy ujrzeli
    Nadieżdę Krupską w łóżku z Lwem Trockim, więc zdumieni i oburzeni
    zapytali zleceniobiorcę:

    -- A gdzie Lenin?
    -- Lenin?... W Poroninie. ;)

    Krytycy Lenina zarzucają kłam tej opowieści -- twierdzą, iż
    Nadieżda była wierna mężowi aż do końca, to znaczy do czasu,
    gdy jej mąż przesiadł się na inną kobietę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'